AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Hvor mange ganger skal jeg måtte høre om andre som skal ha barn? Hvor mange ganger skal folk si at de baklageligvis ikke kan finne på noe fordi det er så vanskelig når man har barn (det føles som å si..."vil bare minne deg på at jeg har barn og det har ikke du) Hvorfor tror de som har barn at alle andre ikke kan noen ting og er "brødhuer" i alt som handler om barnepass? Man har faktisk en hjerne selv om man ikke har barn selv enda. De som er nybakte foreldre er ikke verdensmestere! Tenker de som har barn eller er gravide noen gang over hva de sier og pom det kan være vondt for noen å høre? Jeg er så frustrert nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Tanta kommer nok på besøk de nærmeste dagene, da er dette 15. mnd uten hell. Er ikke sint på de som er så heldige å få barn, men er sint fordi det ikke ser ut til å bli min tur. Hvorfor er verden så urettferdig?
Mayami Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Er i PP 39 selv (prøvd i per tre år). De aller fleste av mine venninner har barn, bare det siste halvåret har i alle fall fire erklært graviditet. Det er ikke noe hyggelig å bli minnet om situasjonen, men det er bare slik det er. En av mine beste venninner sa bare at hun var gravid igjen, og at hun syntes det var veldig urettferdig at de fikk det til bare ved å senpå hverandre mens andre (meg) ikke fikk det til i det hele tatt. I all sin enkelhet synes jeg dette var en veldig fin ting å si, og jeg er evig takknemmelig for omtanken hun viste der! En annen venninne er bare fullstendig ærlig med meg, og prøver ikke å overbevise meg om at det å være mor er det mest fantastiske i verden. Nå skal de sies at vi er veldig nære hverandre, så ærligheten der er nok verken påtatt eller utstudert! Livet er ikke rettferdg på dette området heller, men vi er så heldige å ha to fosterbarn å være glade i. Det er ikke det samme som å ha egne barn, og man må jobbe mer med forholdet, men det er jo veldig koselig når de kommer og har laget en sang om hvor fint livet er! For hver dag som går flytter de lengere inn i hjertet mitt. Poenget er, det finnes andre måter å få barn på, selv om jeg fortsatt ønsker meg ett som er "bare mitt"....
Vilmenfårikketil Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 En av mine beste venninner sa bare at hun var gravid igjen, og at hun syntes det var veldig urettferdig at de fikk det til bare ved å senpå hverandre mens andre (meg) ikke fikk det til i det hele tatt. I all sin enkelhet synes jeg dette var en veldig fin ting å si, og jeg er evig takknemmelig for omtanken hun viste der! En annen venninne er bare fullstendig ærlig med meg, og prøver ikke å overbevise meg om at det å være mor er det mest fantastiske i verden. Nå skal de sies at vi er veldig nære hverandre, så ærligheten der er nok verken påtatt eller utstudert! Oi, det der skulle en del damer ha sett!! Sleng den inn på gravidsida: Tips og råd til hvordan vise hensyn..
Pimp Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Oi, det der skulle en del damer ha sett!! Sleng den inn på gravidsida: Tips og råd til hvordan vise hensyn.. HELT ENIG! Skal VI gjøre det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå