Gjest Skrevet 11. november 2010 #1 Del Skrevet 11. november 2010 Har nettopp fått meg jobb i en butikk som bruker satsene fra handel og kontor. Har søkt litt rundt for å sjekke UB tillegg og lignende siden det gjerne blir sen jobbing og greit å bare regne ut sånn ca hvor mye jeg får i lønn. Jeg fant denne listen på et forum, men var fra 2006 så lurte da på om det fortsatt var disse som gjaldt til dags dato. man-fre etter 1800 21 kr pr. time man-fre etter 2100 42 kr pr. time lør etter 1300 42 kr pr. time lør etter 1600 84 kr pr. time Selv om jeg tviler det skjer, hvordan er det i såfall med overtid o.l.? Og søndagsjobbing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #2 Del Skrevet 11. november 2010 http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=494 UB satsene er fortsatt de samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #3 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg jobber også i butikk som har handel og kontor, og de ub tileggene stemmer hos meg som du har ført dem opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. november 2010 #4 Del Skrevet 11. november 2010 Ub-ene er uendret ja. Søndager kan du forvente vanlig timelønn og ub 84 kr. Overtidstillegg tror jeg er på 50 % innenfor normalarbeidstid og 100 % utenom. Med normalarbeidstid mener jeg man-fre 07-18 og lørdag til 13. Vær klar over at det ikke er ub-tillegg lørdag før 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå