AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #1 Del Skrevet 11. november 2010 Dette virker kanskje som en litt rar ting å spørre om. Men hadde vært greit om noen kunne svare etter beste evne likevel Så hvordan føles det å gi rimjob til en mann? Hva slags stilling er dere i når dere gjør det? Klarer ikke helt å se for meg typen stående på alle fire med rumpa strukket ut. Smaker det noe spesielt? Er noen spesielt jeg burde tenke på? Teknikker? Tips? Kan spare meg for "ææææææsj det ville ALDRI jeg gjort!!", for det er ikke det jeg lurer på Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2010 #2 Del Skrevet 11. november 2010 Det føles nedverdigende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #3 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg er underdandig, så det er ikke et problem da i det minste :D TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. november 2010 #4 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Nedverdigende og skittent.. And I love it!!! :) Stilling, som oftest: Han ligger på rygg med beina fra hverandre sånn at jeg kommer godt til. Hjelper med pute under rumpa hans. Han kan også ligge på mage. Trenger ikke sprike med beina da.. Bare dra skinkene litt fra hverandre og borr tunga ned i herligheten.. :gjeiper: Endret 11. november 2010 av HunterLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sangen Skrevet 11. november 2010 #5 Del Skrevet 11. november 2010 jeg synes ikke det er spesielt nedverdigende. Men litt dirty. Smaker litt metall aktig synes jeg hvis man greier å stikke tunga langt inn. Det gir meg et skikkelig kick av å høre og merke reaksjonen hans. som regel ligger vi i 69, med meg på topeller han på topp eller fra siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #6 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg er ikke ts, men lurer jeg å. Er det vanlig å veksle mellom å slikke han der bak og å suge han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. november 2010 #7 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg er ikke ts, men lurer jeg å. Er det vanlig å veksle mellom å slikke han der bak og å suge han? Ja.. Også må man ikke glemme ballene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2010 #8 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Ellers passer det best for oss at han står i "doggy", da kommer jeg skikkelig til både i rompa og helt til pikken, kan slikke hele veien helt til han blir gal..hehe Smaker ikke noe så lenge han er nydusjet:) Og reaksjonen og lydene hans er så utrolig opphissende at det renner av meg etterpå. Pikken hans blir dessuten UTROLIG hard også, og det er jo en bonus..hihi Vi deler på å vere submissive, men vil påstå at når jeg rimmer han og han står i doggy og jeg kniper han i rompa og kanskje slår litt også, og han vrir seg og skriker i vellyst så er vel ikke akkurat jeg den som er underdannig.. Eller??? Endret 11. november 2010 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2010 #9 Del Skrevet 11. november 2010 Vi deler på å vere submissive, men vil påstå at når jeg rimmer han og han står i doggy og jeg kniper han i rompa og kanskje slår litt også, og han vrir seg og skriker i vellyst så er vel ikke akkurat jeg den som er underdannig.. Eller??? Uh, når du kysser rævva hans så er det ikke du som er underdanig? Lyst til å prøve på den setningen på ny igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. november 2010 #10 Del Skrevet 11. november 2010 Han slikker meg, jeg slikker ham. What's the big deal? Har aldri tenkt over HVOR jeg slikker, jeg slikker der han liker det. Suger leker med tunga og fingre osv. Liker han det bak ballene, så slikker jeg bak ballene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann_30 Skrevet 11. november 2010 #11 Del Skrevet 11. november 2010 Dere som har gjort dette her.. kan jeg bare spørre rett ut: Dette må da smake dritt? :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. november 2010 #12 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg lurer på en ting: stikker dere tunga INN i...rumpehullet? En bruker/gjest lenger opp skrev at det smaker metallisk...inne i rumpa ? Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. november 2010 #13 Del Skrevet 11. november 2010 Det er vel grader av dette, så vidt jeg har forstått så er definisjonen i og/eller rundt bak. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg gjør i kampens hete, men har aldri gått til et skritt (pardon the pun) hvor jeg har merket ulukt eller usmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. november 2010 #14 Del Skrevet 11. november 2010 Det er vel grader av dette, så vidt jeg har forstått så er definisjonen i og/eller rundt bak. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg gjør i kampens hete, men har aldri gått til et skritt (pardon the pun) hvor jeg har merket ulukt eller usmak. Nei...for det kan jeg egentlig forestille meg man gjør hvis man borrer tunga INN i hullet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. november 2010 #15 Del Skrevet 11. november 2010 Nja, går det an å borre tunga så langt inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. november 2010 #16 Del Skrevet 11. november 2010 Nja, går det an å borre tunga så langt inn da? Vet ikke! *prøver å lage tut av tunge* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. november 2010 #17 Del Skrevet 11. november 2010 Nå blir det for teknisk, da er det ekkelt! SLUTTE NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #18 Del Skrevet 11. november 2010 jeg har bakteriefobi men elskeren min vil jeg skal rimme ham uten beskyttelse. må han spyle seg i analen eller holder det med en utvendig vask? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. november 2010 #19 Del Skrevet 11. november 2010 jeg har bakteriefobi men elskeren min vil jeg skal rimme ham uten beskyttelse. må han spyle seg i analen eller holder det med en utvendig vask? Hvis du har bakteriefobi har du rett og slett ingenting nær avføringshullet til mannen å gjøre. Der er det, helt naturlig, utallige bakterier, samme om du skurer'n i salmiakk og grønnsåpe først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sangen Skrevet 11. november 2010 #20 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg lurer på en ting: stikker dere tunga INN i...rumpehullet? En bruker/gjest lenger opp skrev at det smaker metallisk...inne i rumpa ? Eller har jeg misforstått? Var jeg som skrev det. Når jeg bare slikker rundt omkring smaker det ikke noe, men hvis jeg stikker tungespissen litt inn smaker det litt... ja jeg vil si metallisk. Nå er det jo grenser for hvor langt man greier å presse inn tunga da selvsagt, og jeg merker det bare på tungespissen. og til Mann_30: Nei, det smaker absoultt ikke dritt da renslighet er en selvfølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå