AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Hvilken type hårfrisyre synes DU er ekstra fint på jenter? Langt eller kort? Krøller, litt fall eller rett ned? Tung pannelugg eller ikke lugg? Skriv gjerne hvor gammel du er, og om du er jente eller gutt.
Gjest HunterLady Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Jente 22 Krøller, fall eller rett.. Så lenge det er LANGT! Hater kort hår på jenter.. Noen få kler d, men ikke mange av de. Pannelugg er også fåtall som kler. Langt = Best! Mest sexy og feminint!
Gjest Raindrops Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Jeg synes pannelugg er kjempepent, men erfaringsmessig så vet jeg at mange ikke er enige med meg i det Ellers så kommer hårfrisyren helt an på personen. Jeg kjenner en jente som klippet av seg alt håret, skinnet seg rett og slett, og hun ble så pen! Merkelig nok var det mye penere på henne enn langt hår. Men som regel synes jeg langt hår er penest, med krøller eller litt fall, gjerne pannelugg.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 jeg elsker krøller. jeg har til dags dato ikke sett et eneste menneske som jeg ikke syntes kledde krøllene sine. både store krøller og små krøller er nydelig.
Gjest luckygal ** Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 jente 25 det er selvsagt mange som er fine med kort hår, pannelugg, skinna etc. Men, i det store og det hele, syntes jeg langt, rett hår med volum er finest.. Altså, jeg sier meg ening med HunterLady, langt er mest feminint om vi må sette det opp mot hverandre
pingeline Skrevet 11. november 2010 #7 Skrevet 11. november 2010 Kommer helt an på. Synes det er altfor mange damer/jenter med frisyrer de ikke kler. Veldig mange unge damer med langt hår som de ikke kler, og veldig mange litt mer voksne damer som har en kortere frisyre de ikke kler. Samme med pannelugg. Selv om en frisyre er på moten eller veldig pen på andre betyr ikke at den er pen på akkurat deg!
Angel Star Skrevet 11. november 2010 #8 Skrevet 11. november 2010 Jente som liker jenter her:) Jeg liker best blondiner. Men de skal være naturlig blond, ikke de fake-bimbo blondinene:) Kanskje litt langt med korker på tuppen av håret > Nyyydelig! Brunetter med korker oxo, det er kjempe pent da:)
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #9 Skrevet 11. november 2010 jente 21 Liker langt, rett hår. De som kler pannelugg blir nydelige i det, men er et fåtall som faktisk kler det. Ellers liker jeg krøller på de som har ordentlige krøller. Har krøller selv, men syntes de er forferdelige.
Gjest mann 32 Skrevet 12. november 2010 #10 Skrevet 12. november 2010 Langt hår kan være femi ja, men det som er mest femi er såkalt bob frisyre hvis dame har ansiktet til det, det er en rå og frekk frisyre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå