Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste uke skal vi på 3D ultralyd for å se nærmere på lillejenta vår. Er det noen som har erfaring med dette? Noe jeg bør forberede meg på?

Jeg gleder meg til å se skjønnheten vår igjen, denne gang i litt annet format enn vanlig ultralyd :)

Skrevet

Hei hei :)

Vi var på 3D i uke 29 på Majorstuaklinikken, og det var en kjempefin opplevelse. Fikk mange fine bilder og videoklipp :) Betalte 1200 kr med mål av babyen og det var absolutt verdt pengene. Får en liten oppvekker når man ser hvordan babyen ser ut inni der! :)

Skrevet

Det er ikke så mye å forberede seg på, bare gled deg! Det er helt fantastisk :) Jeg var selv i uke 26, og fikk nydelige bilder! Gleder meg enda mer til lillejenta mi kommer :rødme:

Skrevet

Ååå, jeg gleder meg! Er selv 26+3 når UL skal tas, de sier det er en av de beste tidene, mellom uke 26 og 27.

Har lest andre steder at noen synes ungen nesten ser død ut på bildene, dere følte ikke sånn? Har gledet meg slik, og er redd for å bli skuffet :)

103 dager igjen til min søte jentebaby kommer!

Skrevet

Ja, ungane ser litt "ekle" ut på bileta i 3D. Eg ville aldri ha betalt for å ta 3D UL men kvar si lyst.

Skrevet

Jeg fikk ihvertfall veldig fine bilder, og jeg synes ikke de var ekle nei :) Men jeg kom til å tenke på noe, og det er at hvis du har en baby som er veldig rolig eller sover, så kan du drikke litt kaldt vann eller lignende for å vekke henne, men du må ikke ha i deg for mye sukker og sånn, så hun blir helt turbo, for da er det vanskelig å få bra bilder!

Skrevet

Noe av det jeg syntes var så fint var at da hun ble født lignet veldig på bildene fra 3D. Fantastisk. :rødme:

Skrevet

Eg ville aldri ha betalt for å ta 3D UL men kvar si lyst.

Ikke jeg heller, men jeg har enda til gode å se 3D-bilder jeg synes var skikkelig bra.

Skrevet

Noe av det jeg syntes var så fint var at da hun ble født lignet veldig på bildene fra 3D. Fantastisk. :rødme:

Det er jo også noe! Tanteungen min er prikklik 3D-bildene sine :) :rødme:

Skrevet

Knask isbiter eller drikk isvann rett før!

Mi gjømte seg... :P

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg fikk 3D bilder på den vanlig ultralyden på sykehuset :hjerte: Han ligner på bildene - blant annet ser munnen helt identisk ut..

I tilegg hadde vi ekstra kontroller hver 6 uke på sykehuset, så det kom flere bilder. Han som hadde ultralyden printet ut haugevis med bilder til meg, dersom jeg spurte om jeg kunne få et eneste et.

Endret av Christina_
Skrevet

Ja, ungane ser litt "ekle" ut på bileta i 3D. Eg ville aldri ha betalt for å ta 3D UL men kvar si lyst.

Du er jo så konservativ, så det overrasker ikke.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg var med på min søster 3D ul og det var fantastisk. JEG var den som begynte å stortute da, hehe. Han var så perfekt og det er så absurd at man kan se hvordan de ser ut der inne, hva de gjør, sutter tommel etc...

Nå er hun 37 uker på vei og jeg gleder meg til å se ham så sinnsykt. Blir første gutten i vår familie. Litt OT, men. Hehe.

Endret av NovaFlare
Skrevet

Du er jo så konservativ, så det overrasker ikke.

Kva i alle dagar har det med å vere konservativ og gjere?

Noko eg for så vidt ikkje er...

Skrevet

Jeg var på 3d, og fikk et bilde av ansiktet jeg syns var skikkelig fint. De andre så h*n litt merkelig/skummel ut på. Fordi det blir sånn skygge på øynene og de ser litt ut som spøkelser.. Og så fikk jeg en video i 2d der babyen gapte og smattet, det var lit koselig da. :rødme:

Annonse
Skrevet

Nå har jeg vært på 3D ultralyd, og det var en stor opplevelse! Jenta mi sov seg gjennom hele seansen, men vi fikk likevel gode bilder av henne. Hun lå og smilte så fint, så det var nok noen gode drømmer.

Fikk med både bilder og film hjem, og anbefaler virkelig dette til andre!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...