AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg skal bli helt sunn og frisk BMIen min er på 24 nå, men vil gjerne komme i litt bedre form å kutte ut all dritt-maten med sunne alternativer og trene mer enn 1 gang i uka. Helst 3-4... trening vet jeg mye om, men å legge om kostholdet kan vel strengtatt bli verre! Så jeg lurte på om dere kunne tipse meg om nettsider med oppskrifter på sunn mat, gjerne lavkarbo også, og andre sider om kosthold og sunnhet? På forhånd takk
tundike Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Lykke til Jeg har trent lite, men jevnt, i tre måneder, og gått ned to kilo... vil ikke ned noe særlig i antall kilo (er på bmi 23), vil bare ha mer hverdagsmuskler og mindre muffinsform... Hvis du er åpen for vegetarmat, så sjekk http://veg-veg.no/ Du får mye gratis på ernæringsfronten bare ved å bytte ut en-to standard kjøttmiddager med grønne alternativer i løpet av ei vanlig uke...
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Det er da bare a google det, tar 10 sekunder. lavkarbo.no , vektklubben.no etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå