AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Det er idiotisk at en mann skal ødelegge for så mange, for penger. http://www.side2.no/mote/article3023914.ece Er det ikke han som egentlig har stjålet navnet TopShop og solgt klær under et annet navn?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Det er idiotisk at en mann skal ødelegge for så mange, for penger. http://www.side2.no/mote/article3023914.ece Er det ikke han som egentlig har stjålet navnet TopShop og solgt klær under et annet navn? Jeg lurer på hvor mye han har krevd. Sikkert mange millioner. Han må da tjene mer på å selge enn å ha et navn som alle vet ikke er det virkelige TopShop lenger. Synes Varner-gruppen skal kjøpe likevel.
Gjest idakaroline Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Personlig syns jeg det er bra at Topshop ikke kommer til Norge! Da blir det mye mer stas og dra utenlands og handle klær som ikke så veldig mange andre har!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Personlig syns jeg det er bra at Topshop ikke kommer til Norge! Da blir det mye mer stas og dra utenlands og handle klær som ikke så veldig mange andre har! De har nettbutikk.
Gjest idakaroline Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 De har nettbutikk. Ja, men føler at det ikke blir det samme som om det hadde vært en butikk i Norge. Nettbutikken har jo ikke alt det som faktisk selges i en Topshop butikk!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 Det er bare tull at han er vanskelig fordi navnet TopShop bety mye for ham, og at han har jobbet hardt for det. Han har har hatt 3 butikker i 6 år. Ifølge skattelistene tjente han kr. 583000,- ifjor som ikke er så veldig mye tatt i betraktning at det er snakk om 3 butikker. Han tjener ikke så mye på navnet så navnet kan umulig bety mye. Han skaffet seg sikkert navnet for å tjene på det en dag den virkelige TopShop ville komme til norge, som nå, og dermed kreve millioner som han har gjOrt nå. Tror neppe at denne mannen vil få noe sympati fra noen. Og nå kommer salget hans helt sikkert til å gå ned. Så hvor smart er han egentlig.
Gjest Airi Skrevet 11. november 2010 #7 Skrevet 11. november 2010 Det er bare tull at han er vanskelig fordi navnet TopShop bety mye for ham, og at han har jobbet hardt for det. Han har har hatt 3 butikker i 6 år. Ifølge skattelistene tjente han kr. 583000,- ifjor som ikke er så veldig mye tatt i betraktning at det er snakk om 3 butikker. Han tjener ikke så mye på navnet så navnet kan umulig bety mye. Han skaffet seg sikkert navnet for å tjene på det en dag den virkelige TopShop ville komme til norge, som nå, og dermed kreve millioner som han har gjOrt nå. Tror neppe at denne mannen vil få noe sympati fra noen. Og nå kommer salget hans helt sikkert til å gå ned. Så hvor smart er han egentlig. Smart nok til å ikke gi fra seg rettighetene på navnet for en fillepris, når konsernet er i stand til å gi ham en skikkelig kompensasjon.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #8 Skrevet 11. november 2010 Han har har hatt 3 butikker i 6 år. Ifølge skattelistene tjente han kr. 583000,- ifjor som ikke er så veldig mye tatt i betraktning at det er snakk om 3 butikker. Han tjener ikke så mye på navnet så navnet kan umulig bety mye.Du vet vel at skattelistene faktisk ikke sier noe som helst om hvor rik eller fattig han i virkeligheten er? Så hvor smart er han egentlig. Veldig smart!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #9 Skrevet 11. november 2010 Smart nok til å ikke gi fra seg rettighetene på navnet for en fillepris, når konsernet er i stand til å gi ham en skikkelig kompensasjon. Vel, han har tydeligvis bedt om så mye at det har vært umulig for motpart å kjøpe. Så nå får han ingen ting. Veldig smart.
Gjest Airi Skrevet 11. november 2010 #10 Skrevet 11. november 2010 Vel, han har tydeligvis bedt om så mye at det har vært umulig for motpart å kjøpe. Så nå får han ingen ting. Veldig smart. Synes det er herlig, jeg. Er lei av at internasjonale konserner kjører på som de vil, de har bare godt av å møte motstand. 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #11 Skrevet 11. november 2010 Jeg synes TopShop skal ha et ekstranavn, et navn alle vet tilhører TopShop og bruke dette navnet her.Folk snakker sammen og alle får med seg at det nye navnet tilhører TopShop. Så får vi se hvor grisk denne bergenseren blir. Han selger da sikkert fort til fillepris da han kjøpte rettighetene til navnet for å tjene på det i ettertid.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 11. november 2010 #12 Skrevet 11. november 2010 Synd at han ødelegger. Men Topshop har tapt seg, var mye bedre før. Jeg vil heller ha River Island til Norge! Min yndlingsbutikk
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #13 Skrevet 11. november 2010 Jeg synes TopShop skal ha et ekstranavn, et navn alle vet tilhører TopShop og bruke dette navnet her.Folk snakker sammen og alle får med seg at det nye navnet tilhører TopShop. Så får vi se hvor grisk denne bergenseren blir. Han selger da sikkert fort til fillepris da han kjøpte rettighetene til navnet for å tjene på det i ettertid. Noe sånt,ja. Tenk hvor mye arbeidsplasser som går tapt pga dette.
Gjest Airi Skrevet 11. november 2010 #14 Skrevet 11. november 2010 Jeg synes TopShop skal ha et ekstranavn, et navn alle vet tilhører TopShop og bruke dette navnet her.Folk snakker sammen og alle får med seg at det nye navnet tilhører TopShop. Så får vi se hvor grisk denne bergenseren blir. Han selger da sikkert fort til fillepris da han kjøpte rettighetene til navnet for å tjene på det i ettertid. Det er jo også en måte å gjøre det på. I Irland går Primart under navnet Penney's (by primart), for eksempel. Men jeg synes det er mye navlebeskuing her. Hvem er det et onde for at denne mannen vil ha kompensasjon for navnet han faktisk har enerett på i Norge, annet enn bortskjemte kvinnfolk som liksom lider fordi Topshop ikke har etablert seg her? 2
Gjest Airi Skrevet 11. november 2010 #15 Skrevet 11. november 2010 Noe sånt,ja. Tenk hvor mye arbeidsplasser som går tapt pga dette. Du ser det ikke som en mulighet at det TopShop kanskje vil utkonkurrere lokale aktører? Blir ikke nødvendigvis flere arbeidsplasser av at enda et kleskonsern etablerer seg her. 1
VirreVapp Skrevet 11. november 2010 #16 Skrevet 11. november 2010 Gjør meg faktisk ikke så fryktelig mye at de ikke kommer. Vært på andre Top Shoper(utenom London), og jeg har blitt skuffet hver gang. Synes de har vært små med dårlig utvalg.. Nei, da er det gøyere å reise til London en gang i blant og heller gå litt bananas på den enorme butikken på Oxford Street
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #17 Skrevet 11. november 2010 Det er jo også en måte å gjøre det på. I Irland går Primart under navnet Penney's (by primart), for eksempel. Men jeg synes det er mye navlebeskuing her. Hvem er det et onde for at denne mannen vil ha kompensasjon for navnet han faktisk har enerett på i Norge, annet enn bortskjemte kvinnfolk som liksom lider fordi Topshop ikke har etablert seg her? Til din info var jeg lovet en jobb i TopShop som skulle åpne på Karl Johan. Og det er sikkert flere som hadde gledet seg til en jobb i TopShop. Det er ikke bare kvinner som vil kjøpe klær dette.
Gjest Airi Skrevet 11. november 2010 #18 Skrevet 11. november 2010 Til din info var jeg lovet en jobb i TopShop som skulle åpne på Karl Johan. Og det er sikkert flere som hadde gledet seg til en jobb i TopShop. Det er ikke bare kvinner som vil kjøpe klær dette. Det betyr ikke at en arbeidsplass i realiteten forsvinner fra jordens overflate fordi akkurat du ikke fikk en jobb du var lovet. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #19 Skrevet 11. november 2010 Det betyr ikke at en arbeidsplass i realiteten forsvinner fra jordens overflate fordi akkurat du ikke fikk en jobb du var lovet. Hrregud, du er rett og slett bare dum nå.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #20 Skrevet 11. november 2010 Det betyr ikke at en arbeidsplass i realiteten forsvinner fra jordens overflate fordi akkurat du ikke fikk en jobb du var lovet. Skjerp deg. Litt empaty nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå