Gå til innhold

Virker interessert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har chattet litt med ei jente som jeg synes virker veldig kjekk, hun virka ganske interessert i starten og spurte hva jeg så etter i en kjæreste o.l.

Men så senere sier hun at hun ikke er spesielt på jakt etter no men viss det dukker opp noen kjekke så kanskje det kan forandre seg.

Hva skal jeg tolke dette som?

Har egentlig litt lyst å be henne med ut og se om vi har noe kjemi irl for vi har egentlig snakket om det meste når vi har chattet. Har ikke lyst å be henne ut viss det er absolutt ingen sjangse for ett ja og hun bare ser på meg som en venn.

Alle innslag er veldig velkomne

Hilsen forvirret gutt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det rett og slett betyr at hun ikke er desperat etter kjæreste. Altså hun leter ikke men lukker ikke dørene for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kallte meg ordentlig og koselig/hyggelig, og at jeg trolig kommer til å få meg en kjekk kjæreste. Vil anta at dette betyr: ikke interessert/bare venn type ting? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be henne med ut! Da får du svaret ditt. En må våge å få seg en på trynet innimellom:) Det skader ikke spørre ihvertfall.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swing and a miss desverre :/ Får vel bli vant med det i guess, kun den andre dama som har virka interessert i meg i hele mitt liv så hadde vel kanskje for høye forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Du er vel ikke så gammel kan jeg regne med. Du må bare være tålmodig. Det er sikkert mange der ute som liker deg. Du har bare ikke møtt den rette enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er noe dessverre alle vil oppleve en eller annen gang. At noen liker deg, men at det ikke er nok til at de vil satse på deg. Det er allikevel bra du forsøkte, så du fikk en rask avklaring. Det som er verst er usikkerheten. Du plukker opp biten, og forsøker igjen. Det er slik verden er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...