Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal en gi en 19 år gammel gutt til julegave? Dette er et veldig vanskelig valg, siden han i tillegg er partneren min. Så, ja, forslag? Han liker ingen form for sport, så det er sagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å lese en av de andre trådene her inne? :) Det er laget utallige tråder om julegavetips til alle og enhver.

Skrevet

Jeg har ikke funnet noe spesielt i de andre trådene.

Skrevet

Hvor mye skal du bruke på gaven da?

Noe klær... Skjorte, genser eller t-skjorter. Eller en god prafyme. Tv-spill. Dataspill. Filmer. Bøker hvis han liker å lese. Billetter til kino eller konsert.

Skrevet

Hva med en serie kansje som han liker og se :)

Eller en date, eller kansje en reise et sted :)

Gjest Applestore
Skrevet

Kanskje spørre hva han ønsker seg? Jeg syns ofte det er det letteste :) Ønsker han seg ikke noe, får du si at han ikke får noe, og da kommer det nesten garantert opp noe..

Skrevet

Hvor mye skal du bruke på gaven da?

Noe klær... Skjorte, genser eller t-skjorter. Eller en god prafyme. Tv-spill. Dataspill. Filmer. Bøker hvis han liker å lese. Billetter til kino eller konsert.

Jeg vet ikke hvor mye jeg skal bruke til gaven. Han er veldig kresen på spill, filmer og bøker, så det er nok ikke det som faller i smak.

Skrevet

Du kan jo lage en personlig gave? En fin bilderamme med bilde av dere to i sammen, eller en scrapbook?

Ellers funker det alltid med klær! :-) Lykke til

Skrevet

Du kan jo lage en personlig gave? En fin bilderamme med bilde av dere to i sammen, eller en scrapbook?

Ellers funker det alltid med klær! :-) Lykke til

Tror han hadde blitt litt skuffa får et bilde. :gjeiper:

Gjest Jentehumor
Skrevet (endret)

hva med litt mer en bare en ting?

bøker, filmer, spill, klær i en pakke?

Du er partneren hans, du har vel sikkert hørt han nevne noe han hadde likt å hatt eller noe?

Endret av Jentehumor
Skrevet

Er han en "handyman"? Lommelykter, verktøykasse.. Til en vanlig 19-åring: Parfyme, undertøy, kule skjorter, belte, lommebok, paraply..

Liker han f.eks bil? Noe enkelt til bilen som f.eks bilpleieprodukter fra Meguiars (bilxtra).

Hadde vært greit om du kom med en makspris. Og evt bestem deg for om du vil kjøpe èn dyr gave eller flere som ikke koster så mye.

Skrevet

hva med litt mer en bare en ting?

bøker, filmer, spill, klær i en pakke?

Du er partneren hans, du har vel sikkert hørt han nevne noe han hadde likt å hatt eller noe?

Han har ikke nevnt noe han ønsker seg. Han har i tillegg også sagt at han ikke ønsker seg noe spesielt, annet enn en blid kjæreste. Skal ikke være lett det der.

Skrevet

Er han en "handyman"? Lommelykter, verktøykasse.. Til en vanlig 19-åring: Parfyme, undertøy, kule skjorter, belte, lommebok, paraply..

Liker han f.eks bil? Noe enkelt til bilen som f.eks bilpleieprodukter fra Meguiars (bilxtra).

Hadde vært greit om du kom med en makspris. Og evt bestem deg for om du vil kjøpe èn dyr gave eller flere som ikke koster så mye.

Han er ikke så handy, nei. Han er veldig interessert i programering og greier (men jeg har ikke peiling på sånt.) Har tenkt litt på en parfyme, men er veldig begrenset på den fronten.

Han er ikke så interessert i bil, han har heller ikke bil.

Skal me si rundt 300-500?

Gjest Jentehumor
Skrevet

Han har ikke nevnt noe han ønsker seg. Han har i tillegg også sagt at han ikke ønsker seg noe spesielt, annet enn en blid kjæreste. Skal ikke være lett det der.

Ikke ønsket seg noe direkte til deg, men feks hvis dere ser på tv eller han leser i et spesielt blad han liker, så kan han jo uten å se på deg si at den hadde vert kjekt å ha osv osv

Skrevet

Hva med en lommelerke? Finnes billige varianter hos gullsmeder, og så kan man få gravert inn navn =)

Skrevet

Hva med en lommelerke? Finnes billige varianter hos gullsmeder, og så kan man få gravert inn navn =)

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Hva med en fin pose med litt forskjellige saker og ting i ?

T-skjorte, sjokolade, dvd og kanskje et lite kort hvor du skriver at du skal ta ham med på en fin restaurant ?

Eller spill..har ham wii, playstation eller xbox?

Ellers så er vel guitar hero noe de fleste gutter liker?

Ellers så kan du jo spørre om det er noe han trenger, hvis ikke det er noe spessielt han ønsker seg : p

Skrevet

De har mye kule t-skjorter på www.threadless.com kanskje det vil være noe?

Ellers kjøpte jeg en barberhøvel og kost til min kjære i fjor og nå har jeg stort sett nybarbert mann :) Fås på www.barbershop.no

Lommelerke høres jo heller ikke dumt ut.

Ser de har gratis frakt på www.asos.com i dag så kanskje en kul t-skjorte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...