AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Bruker du strømpebukser eller stillongs under bukser om vinteren? Jeg går oftest i pumps på jobb, og bruker srømpebukser eller stayups når det blir kaldere. Synes det varmer litt.
Gjest Avocado Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Ullstrømpebukse. Må ha det om vinteren, ellers får jeg ikke varmen i meg igjen etter tur med hunden.
Cata Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Stillongs. Synes strømpebukser med hel fot er plagsomt å kle på. (Ja, jeg er faktisk eldre enn 5 år ) Dessuten liker jeg å bruke ull nærmest kroppen når det er kaldt ute.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Bruker tynnstrømpebukser, også under buksa.
Gjest *smak* Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Jeg går helst med skjørt, derfor bruker jeg tykke strømpebukser nå om vinteren. Tykkelse 60 denier om det sier dere noe..
Chiquita Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Nei jeg bruker ikke strømpebukser dersom jeg ikke bruker skjørt. Men nå er jeg veldig lite frossen av meg også
Gjest Spinell Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Jeg er ingen frossenpinn, men bruker stillongs, helst i ull.
Gjest idakaroline Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 Jeg bruker strømpebukser og stilongs under buksa når det begynner å bli så kaldt som nå! Jeg elsker tykke, myke og varme strømpebukser! Kom nettopp over noen på H&M. De var i ull og kosta vel rundt 100 kroner Jeg er veldig frossen av meg, så for meg er det et must!
Gjest Iah Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Bruker som regel stillongs under bukse og tykke strømpebukser til skjørt/kjoler. Hater å fryse, så jeg kler skikkelig på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå