Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har handlet fra feelunique.com? Er de til å stole på? Anbefalinger/erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle på forumet sier ja og ja. :ler:

Skrevet

Okei. Da tar jeg ditt (deres?) ord på det ;)

Skrevet

Hei!

Noen som har handlet fra feelunique.com? Er de til å stole på? Anbefalinger/erfaringer?

Den siden er 110% trygg.. Ikke noe å bekymre seg over i det hele tatt :D

Skrevet

Den siden er 110% trygg.. Ikke noe å bekymre seg over i det hele tatt :D

Ok :lur: Dette er jo nesten farlig enkelt :P

Lurer litt på, hvor mye er det egentlig å spare? Ta f.eks. en 2pack med Tigi Shampo+balsam til 230 kroner, hvor mye koster disse i salongen?

Skrevet

Ok :lur: Dette er jo nesten farlig enkelt :P

Lurer litt på, hvor mye er det egentlig å spare? Ta f.eks. en 2pack med Tigi Shampo+balsam til 230 kroner, hvor mye koster disse i salongen?

Du sparer nok mer enn du tror. Norge robber folk for penger :(

Skrevet

Jeg bestilte for førte gang hos feelunique.com nettopp, Redken hårpleieprodukt på 250 ml til 180 kr. Til sammenligning betaler jeg 275 for 150 ml hos frisør.

Det tok 10 dager fra bestilling til jeg hentet varen på posten.

Feelunique.com har fått en ny kunde i meg :-)

• Liker 1
Skrevet

Veldig godt fornøyd :) aldri opplevd tull med den siden. Husk å betale i pund da, det lønner seg nesten alltid i forhold til norske kroner. Du velger valuta øverst i høyre hjørne. Og om du bestiller for mer enn 200 kr betaler de tilbake moms og tollbehandlingsgebyr om du sender dem en mail med kopi av kvitteringen :)

• Liker 1
Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Til og med svigermor handler der! Har en gang returnert en vare som jeg angret på at jeg kjøpte. Fikk tilbake pengene kjemperaskt (måtte selvsagt betale portoen, men den kom på svimlende 14 kr).

De har godt utvalg, frakt er inkl. i prisen, og de tilbakebetaler moms og tollgebyr. Handler "alle" forbruksvarene mine på badet der omtrent!

Skrevet

Kjøpte meg produkter derifra for noen uker siden! Tok 5 dager og så var det i postkassa!

Er smart å kjøpe for under 200 kr.. men feelunique betaler tilbake toll + + om det blir over 200 kr. Bare send dem kvitteringen så er pengene på konto innen noen dager :-)

Skrevet

Jeg har ikke scanner, kan man ta bilde av kviteringen?

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har nettopp bestilt, håper jeg får produktene til neste fredag! Bestilte i to omganger slik at det skulle bli under 200,-. Først og fremst fordi jeg har fått det for meg at tollen kan ta en halv evighet. Kjempebra priser da, er ofte bare halve prisen av det jeg ville betalt her i norge, i tillegg til inkludert porto, fantastisk!

Skrevet

Ja :)

Og for å svare på tråden: Feelunique anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Det er fullt mulig :D Du kan lese mer her dersom du ønsker ;)

Skrevet

FeelUnique er en av yndlingsbutikkene mine når det gjelder nettbutikker. God kundeservice, rask shipping, gratis frakt, tilbakebetaling av momsutgifter, billige priser... What's not to like?

Skrevet

FeelUnique er en av yndlingsbutikkene mine når det gjelder nettbutikker. God kundeservice, rask shipping, gratis frakt, tilbakebetaling av momsutgifter, billige priser... What's not to like?

Kunne ikke vært mer enig! :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Litt utenfor tråden, men siden jeg var TS drister jeg meg uenfor temaet;

Ser mange av dere skriver at feelunique tilbakebetaler toll. Jeg var i dag og hentet en pakke fra "Mama Mio", varene kostet like under 500 nok, så jeg hadde forventet å måtte betale på postkontoret, noe jeg ikke trengte. Posten hadde merket den med "ikke tollpliktig". Er det noe forskjell på sminke og kremer??

Skrevet

MonThe:

Hverken kremer eller sminke er tollpliktig. Men de er momspliktig. Hvis du slapp å betale noe, så vil jeg tro at Mama Mio skrev en lavere verdi utenpå pakken? Kan det stemme?

Skrevet

Kikket på pakken nå. Den var merket med vekt og innehold, men ikke pris. Var vel derfor jeg slapp da :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...