AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Hei! Lurte på om noen kunne hjelpe meg med et kjapt spørsmål. Strikker selbuvotter for første gang, og har kommet til det stedet "tommelhullet" skal være. I oppskriften står det: Ved X på diagrammet settes de 13 maskene (til tommelen) på en tråd. Det har jeg gjort. Så står det: På neste runde legges det opp 13 nye masker over tommelhullet. Hvordan gjør jeg det? Har bare lært å legge opp masker helt på starten av et strikketøy. Kan jeg bruke de to trådene i de to fargene og legge opp på samme måte?
Pooo Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 når du strikker en maske, surr tråden rundt en ekstra gang, da har du to masker. eller du kan gjøre det på den mer riktige måten å legge opp nye på samme måte som på starten. bruk "strikkestråden" og legg opp masker akkurat som du gjør på starten lykketil...
PecanPie Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Du kan legge opp masker midt i er arbeid på denne måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå