Gå til innhold

Date med en man egentlig ikke vil date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde for en liten tid tilbake noe jeg trodde skulle være en ons med en hyggelig fyr. Natten var kjempefin, og vi hadde en hyggelig morgen med frokost og prat. Det var god stemning og ikke pinlig i det hele tatt, men jeg merket at jeg ikke fantes tiltrukket av ham annet enn i senga. Problemet er at nå har han kontaktet meg og bedt meg på date. Jeg ble så satt ut når han spurte, og jeg ville ikke såre ham, så jeg sa ja. Dessverre er jeg ikke interessert i kjæreste på nåværende tidspunkt, og om jeg hadde vært det, så hadde ikke han vært aktuell.

Jeg lurer litt på om jeg bør avlyse hele greia, men han har jo ikke sagt noe om at han er interessert heller, så jeg føler jeg kanskje er litt hysterisk/innbilsk. Kanskje han bare håper på gjentagelse av forrige gang? Samtidig har han ymtet frempå om at han synes jeg er søt og ønsker å bli bedre kjent med meg. Noe som gjør det hele litt mer komplisert er at han er bestevennen til en av mine nærmeste kamerater, så jeg møter han ganske ofte... Hvis jeg da avlyser, så blir det kjipt neste gang vi møtes, men hvis jeg går på daten, og han skulle bli mer interessert, så er det jo verre.

Noen som har gode råd om hvordan jeg kan avslutte dette på en mest mulig skånsom måte? Det er jo ganske flaut å si "nei, jeg vil ikke gå på date med deg, fordi jeg er redd for å såre følelsene dine", når jeg ikke engang vet hva han føler. (I tillegg må jeg jo virke litt gal som sier ja det ene øyeblikket, og nei det neste.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...