Gjest Dumle Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Hei! Jeg vurderer å ta tape extensions hos frisør, har fått vite av frisøren at det koster mellom 4000-6000kr inkludert hårprodukter. Senere når man skal skifte tape annenhver mnd betaler man bare for arbeidet, noen som vet hvor mye man betaler da? Hvilke erfaringer har dere med tape extensions hos frisør?
factory girl Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Jeg har sånn tape extesnion fra hair talk , veldig fornøyd hatt det i mange år...
Gjest Dumle Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 så bra er det dyrt og skifte tape hos frisøren eller? ser det naturlig ut?
factory girl Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 det er ikke så dyrt så lenge du ikke skal skifte hår, jeg betaler kanskje 1500,- for å ta av håret, tape det på nytt samt ta ettterveksten:-) Så er kjempefornøyd, så får man med en spesiell hårbørste til håret, masse gode produkter man skal bruke, bla en slags olje, shampoo, ulike sprayer som skal løse opp floker ( kan nevne at håret kan bli fort tørrt)hairshine spray.. Betalte vel 7000,- første gang. Deretter har jeg "fylt" på med nytt hår litt om gangen, så er det viktig å børste håret ofte og flette de i musefletter når man skal legge seg for å unngå floker :-)
factory girl Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Typen min visste ikke jeg hadde falsk hår før vi var 3 måneder ut i forholdet litt artig, så ja det ser naturlig ut, jeg har blondt hår å valgte flere nyanser for at det skal se litt naturlig ut som med litt mørke stripe (mørkeblondt)
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Vet noen om en frisør de kan anbefale som dette tilbys Oslo/Omegn? Blir håret klippet til her som det gjøres med keratin? Passer det best for de som ønsker langt straight hår eller ha det oppklipt/etasjer?
Nanama Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 det er ikke så dyrt så lenge du ikke skal skifte hår, jeg betaler kanskje 1500,- for å ta av håret, tape det på nytt samt ta ettterveksten:-) Så er kjempefornøyd, så får man med en spesiell hårbørste til håret, masse gode produkter man skal bruke, bla en slags olje, shampoo, ulike sprayer som skal løse opp floker ( kan nevne at håret kan bli fort tørrt)hairshine spray.. Betalte vel 7000,- første gang. Deretter har jeg "fylt" på med nytt hår litt om gangen, så er det viktig å børste håret ofte og flette de i musefletter når man skal legge seg for å unngå floker :-) Ser at denne tråden ikke er helt ny, men jeg håper på svar likevel. Har en del dårlig erfaring med ulike typer extensions, men vurderer nå likevel Hairtalk. ;-) Jeg lurer på om du har hatt noen problemer med at noen av hårtressene har ramlet ut? Enten ved at tapen løsner, eller at extensions-håret løsner fra silikonremsen? Jeg lurer også på om du har opplevd det som vanskelig å få fjernet tapen/limet, og om du føler at håret blir slitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå