AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg skal snart gifte meg og det kommer sikkert mange gjester. Men så er det jo ganske vanlig at det er problemer med gjestene så jeg lurte egentlig på om jeg bør la gjestene registrere seg før de får komme inn. Hva tenker dere om det? Er det det beste?
Lulilelu Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Hva problemer? Registrere seg? Hvor, i kirken?
LukaFrost Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Jeg skjønner heller ikke greia her. Kan du forklare mer hva du mener?
Thinkerbelle Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Hm, dette skjønte jeg ikke.. Tenker du på at de sier fra om de kommer eller ikke FØR bryllupet?
Jade Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Problemer med gjestene? Mener du å holde oversikten over hvem som kommer eller ikke? Du får jo svar på invitasjonene på forhånd. Og når de setter seg, så ser man jo hvilke stoler som står tomme. Går jo utifra at dere har bordkort?
Gjest Bond Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Tenk om alle skulle komme som anonyme brukere.. * * * (beklager virkelig, men klarte ikke å la være ) Men sånn seriøst - mener du at folk har tendens til å ta med flere som ikke er invitert eller.. ? Bryllup er vel jo litt mer formelt så jeg ser ikke helt hvordan det skulle komme folk som ikke er invitert?
Sunshine Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 Jeg ser ikke helt poenget? Ingen kommer vel uten invitasjon. Eller tenker du på registrering et sted i stedet for annen tilbakemelding på invitasjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå