Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Som overskriften sier -- er det noen som har noen erfaringer med produkter fra Mama Mio?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har en dusjsåpe fra Mama mio som jeg er strålende fornøyd med. Eneste dusjsåpen som ikke stripper huden min for fukt. Jeg trenger omtrent ikke å smøre meg når jeg kommer ut av dusjen. Har fått noen prøver fra Mama mio nå som jeg gleder meg til å prøve :D:D

Bare god erfaring fra min sin side ;)

Skrevet

Ok, takk for tips :) Hva heter dusjsåpa?

Skrevet

:D Dusjsåpen jeg bruker heter O-Mega shower cream. De prøvene jeg snakket om heter Tummy Rub stretch mark :P Får igrunn ikke testet disse akkurat nå da jeg ikke sliter med strekkmerker, men godt å ha :D

Skrevet

:D Dusjsåpen jeg bruker heter O-Mega shower cream. De prøvene jeg snakket om heter Tummy Rub stretch mark :P Får igrunn ikke testet disse akkurat nå da jeg ikke sliter med strekkmerker, men godt å ha :D

Ok, da kan det hende denne havner i handlevogna mi *skummelt å shoppe på nettet* PS. Send gjerne strekkmerke-kremen hit, kan nok hende jeg trenger de iløpet av de neste 7-8 månedene :hoppe: :rødme:

Skrevet

Hvordan er det egentlig med disse toll-reglene? :klø: Hvis jeg bestiller varer for ca. 500 kroner fra England, hvor mye må jeg ad regne med å totalt? :vetikke:

Skrevet

Ok, da kan det hende denne havner i handlevogna mi *skummelt å shoppe på nettet* PS. Send gjerne strekkmerke-kremen hit, kan nok hende jeg trenger de iløpet av de neste 7-8 månedene :hoppe: :rødme:

Haha, den kan du mer enn gjerne få.. Det er en liten prøve da.. Ville du har vært villig til å skrive en omtale av den for meg da..?

Bestill fra feelunique.com, så får du tilbakebetalt tollen ;)

Skrevet

Haha, den kan du mer enn gjerne få.. Det er en liten prøve da.. Ville du har vært villig til å skrive en omtale av den for meg da..?

Bestill fra feelunique.com, så får du tilbakebetalt tollen ;)

Da er diverse deilige produkter bestilt. Gleder meg til de kommer! Velvære i disse vintertider! :hoppe: Takk for hjelpa! :jepp:

Skrevet

Da er diverse deilige produkter bestilt. Gleder meg til de kommer! Velvære i disse vintertider! :hoppe: Takk for hjelpa! :jepp:

Deilig :D

Skrevet

Elsker dusjsåpen og body kremen. Den siste er blitt bestevennen min nå :P Null antydning til tørre legger når jeg bruker denne og huden blir silkemyk. Neste testprodukt i serien blir nok body buffen, den skal i handlekurven når stipendet kommer :fnise:

Skrevet

Disse produktene er helt fantastiske, har selv strekkmerker og brukt strekkmerke oljen, likte den veldig godt, skal selge den i nettbutikken (bor i UK) så selger dem skattefritt (17,5% ) billigere enn andre nettbutikker osv:-) Gleder meg!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Elsker dusjsåpen og body kremen. Den siste er blitt bestevennen min nå :P Null antydning til tørre legger når jeg bruker denne og huden blir silkemyk. Neste testprodukt i serien blir nok body buffen, den skal i handlekurven når stipendet kommer :fnise:

Kan du ikke legge ut link til de kremene? Er jo så mange forskjellige:) Gleder meg til å få pakke i posten jeg nå! :hoppe:

Endret av MonThe
Skrevet

Jeg skal ihvertfall selge dem på nettbutikken min:) ellers selger dem de på feelunique, eleven.se osv:)

• 2 uker senere...
Skrevet

http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564 + 100,- til postens forenklede tollavgift.

Jeg var i dag og hentet pakken min på Posten. Måtte ikke betale for å hente den ut, pakken var merket "Ikke tollpliktig". Hva kommer dette av?? :klø:

hvor kjøper dere?

Jeg kjøpte produktene fra mamamio.com/uk. Kremen luktet fantastisk, Gleder meg til å prøve den!! :hoppe:

Skrevet

Kan du ikke legge ut link til de kremene? Er jo så mange forskjellige:) Gleder meg til å få pakke i posten jeg nå! :hoppe:

Body kremen og dusjsåpen nfra feelunique.com. Bestiller du en ting om gangem betaler du ikke moms :)

Skrevet

Body kremen og dusjsåpen nfra feelunique.com. Bestiller du en ting om gangem betaler du ikke moms :)

Takk for tips!:) Hentet pakken min på Posten i dag, betalte verken toll eller moms for den :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...