MonThe Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Hei! Som overskriften sier -- er det noen som har noen erfaringer med produkter fra Mama Mio?
Yasi Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Ja, jeg har en dusjsåpe fra Mama mio som jeg er strålende fornøyd med. Eneste dusjsåpen som ikke stripper huden min for fukt. Jeg trenger omtrent ikke å smøre meg når jeg kommer ut av dusjen. Har fått noen prøver fra Mama mio nå som jeg gleder meg til å prøve :D:D Bare god erfaring fra min sin side
MonThe Skrevet 10. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2010 Ok, takk for tips Hva heter dusjsåpa?
Yasi Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 :D Dusjsåpen jeg bruker heter O-Mega shower cream. De prøvene jeg snakket om heter Tummy Rub stretch mark Får igrunn ikke testet disse akkurat nå da jeg ikke sliter med strekkmerker, men godt å ha :D
MonThe Skrevet 10. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2010 :D Dusjsåpen jeg bruker heter O-Mega shower cream. De prøvene jeg snakket om heter Tummy Rub stretch mark Får igrunn ikke testet disse akkurat nå da jeg ikke sliter med strekkmerker, men godt å ha :D Ok, da kan det hende denne havner i handlevogna mi *skummelt å shoppe på nettet* PS. Send gjerne strekkmerke-kremen hit, kan nok hende jeg trenger de iløpet av de neste 7-8 månedene :rødme:
MonThe Skrevet 10. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2010 Hvordan er det egentlig med disse toll-reglene? :klø: Hvis jeg bestiller varer for ca. 500 kroner fra England, hvor mye må jeg ad regne med å totalt?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564 + 100,- til postens forenklede tollavgift.
MonThe Skrevet 10. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2010 http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564 + 100,- til postens forenklede tollavgift. Takk skal du ha!
Yasi Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 Ok, da kan det hende denne havner i handlevogna mi *skummelt å shoppe på nettet* PS. Send gjerne strekkmerke-kremen hit, kan nok hende jeg trenger de iløpet av de neste 7-8 månedene :rødme: Haha, den kan du mer enn gjerne få.. Det er en liten prøve da.. Ville du har vært villig til å skrive en omtale av den for meg da..? Bestill fra feelunique.com, så får du tilbakebetalt tollen
MonThe Skrevet 10. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2010 Haha, den kan du mer enn gjerne få.. Det er en liten prøve da.. Ville du har vært villig til å skrive en omtale av den for meg da..? Bestill fra feelunique.com, så får du tilbakebetalt tollen Da er diverse deilige produkter bestilt. Gleder meg til de kommer! Velvære i disse vintertider! Takk for hjelpa!
Yasi Skrevet 10. november 2010 #12 Skrevet 10. november 2010 Da er diverse deilige produkter bestilt. Gleder meg til de kommer! Velvære i disse vintertider! Takk for hjelpa! Deilig :D
Lykkelitenen Skrevet 10. november 2010 #13 Skrevet 10. november 2010 Elsker dusjsåpen og body kremen. Den siste er blitt bestevennen min nå Null antydning til tørre legger når jeg bruker denne og huden blir silkemyk. Neste testprodukt i serien blir nok body buffen, den skal i handlekurven når stipendet kommer
factory girl Skrevet 10. november 2010 #14 Skrevet 10. november 2010 Disse produktene er helt fantastiske, har selv strekkmerker og brukt strekkmerke oljen, likte den veldig godt, skal selge den i nettbutikken (bor i UK) så selger dem skattefritt (17,5% ) billigere enn andre nettbutikker osv:-) Gleder meg! 1
MonThe Skrevet 11. november 2010 Forfatter #15 Skrevet 11. november 2010 (endret) Elsker dusjsåpen og body kremen. Den siste er blitt bestevennen min nå Null antydning til tørre legger når jeg bruker denne og huden blir silkemyk. Neste testprodukt i serien blir nok body buffen, den skal i handlekurven når stipendet kommer Kan du ikke legge ut link til de kremene? Er jo så mange forskjellige:) Gleder meg til å få pakke i posten jeg nå! Endret 11. november 2010 av MonThe
factory girl Skrevet 11. november 2010 #17 Skrevet 11. november 2010 Jeg skal ihvertfall selge dem på nettbutikken min:) ellers selger dem de på feelunique, eleven.se osv:)
MonThe Skrevet 22. november 2010 Forfatter #18 Skrevet 22. november 2010 http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564 + 100,- til postens forenklede tollavgift. Jeg var i dag og hentet pakken min på Posten. Måtte ikke betale for å hente den ut, pakken var merket "Ikke tollpliktig". Hva kommer dette av?? :klø: hvor kjøper dere? Jeg kjøpte produktene fra mamamio.com/uk. Kremen luktet fantastisk, Gleder meg til å prøve den!!
Lykkelitenen Skrevet 22. november 2010 #19 Skrevet 22. november 2010 Kan du ikke legge ut link til de kremene? Er jo så mange forskjellige:) Gleder meg til å få pakke i posten jeg nå! Body kremen og dusjsåpen nfra feelunique.com. Bestiller du en ting om gangem betaler du ikke moms
MonThe Skrevet 22. november 2010 Forfatter #20 Skrevet 22. november 2010 Body kremen og dusjsåpen nfra feelunique.com. Bestiller du en ting om gangem betaler du ikke moms Takk for tips! Hentet pakken min på Posten i dag, betalte verken toll eller moms for den :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå