pingalu Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Hei! Jeg tenkte å kjøpe meg et par vinterstøvletter, som er gode og varme ut, men som desverre ikke ser så veldig sklisikre ut.. er det mulig å få lagt på et par såler under, som er mer sklisikker? (jeg tenker ikke på brodder) Regner med jeg må til skomaker i såfall. Noen som vet ca hva sånt koster? Noen eventuelle skomakeranbefalinger i trondheim? Men viktigst - er det mulig?
hilli Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Jeg tror du kan få limt på såler av rågummi..
Karmosin Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Jeg fikk lagt nye såler, med atskillig lavere sklifaktor enn de gamle, på et par sko i fjor. Det kostet 250,- i Oslo. Skobutikker selger også klistrepå-"såler" som er antiskli (antagelig rågummi som hilli nevner, husker ikke). Jeg har kjøpt sånne, men ikke satt dem på ennå, så jeg vet ikke om det funker. Rapport følger, det er dritglatt her nå og jeg skal hjem og klistre i dag...
pingalu Skrevet 15. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2010 Tusen takk for svar! Da blir det kjøp av nye sko, selv om de ser glatte ut Venter spent på oppdatering om den andre typen såler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå