Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kjæresten min sendte meg forholdsforepørsel på facebook, men jeg kan ikke finne den. Den ligger ikke på "home" siden.

Noen som vet hvor de legger seg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gå på profilen din og til venstre klikker du på "informasjon" (under profilbildet), der klikker du på rediger informasjon. Så går du på basis informasjon til venstre og der skal du finne sivilstatus.

Der finner du det du leter etter.

Endret av Antoinette
Skrevet

Gå på profilen din og til venstre klikker du på "informasjon" (under profilbildet), der klikker du på rediger informasjon. Så går du på basis informasjon til venstre og der skal du finne sivilstatus.

Der finner du det du leter etter.

Han har sendt forespørselen til meg slik...

Når jeg skal prøve å sette meg i et forhold med hans navn kommer det opp at "du har en forholdsforespørsel fra "xxx" som venter på deg på hjemmesiden din"

Men jeg finner den ikke...

Skrevet

Og det står ingenting på prifilen din øverst til venstre? Der kommer nemlig alle forespørslene enten det er forespørsler om vennskap eller bekreftelse av et forhold.

Hvis du fortsatt ikke finner den så be han kansellere den og sende den på nytt, det kan være at den "henger". Du kan også prøve å logge inn/ut noen ganger.

Skrevet

Og det står ingenting på prifilen din øverst til venstre? Der kommer nemlig alle forespørslene enten det er forespørsler om vennskap eller bekreftelse av et forhold.

Hvis du fortsatt ikke finner den så be han kansellere den og sende den på nytt, det kan være at den "henger". Du kan også prøve å logge inn/ut noen ganger.

Ingen tin der de vansligvis kommer.

Det som er så rart, har prøvd å kansellere, jeg har sendt til han osv. Ingen ting funker. Har vente i to uker på at noe skal skje nå:P

Skrevet

Da "henger" den et sted, sånn som kan skje med sms innimellom.

Eller så har den ikke blitt sendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...