Gå til innhold

På tide med en ny mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har etter mange år alene endelig funnet ut at det er på tide med en ny kjæreste. Jeg har nå altså truffet en veldig aktuell kandidat. Vi treff hverandre på et nettsjekkested og allerede etter 5 dager hadde vi vår første date. Det gikk superbra, ikke noen pinelige pauser og vi snakket om alt mulig. Etterpå sendte han en sms der han sier at han veldig gjerne vi treffe meg igjen. Dette er nå to uker siden, men vi har dessverre ennå ikke funnet tid for en ny date - selv om vi egentlig skulle forrige onsdag men han måtte passe barna likevel. Han har sine to barn annenhver uke og jeg mine to hele tiden! Altså ingen enkel sak med jobb, møter, trening for voksne og barn osv osv....

Vi har etter daten sendt hverandre sms hver dag, særlig på kvelden og avslutter med nattakos!! Ingen direkte flørting, men vi har avtalt at vi skal gå på en konsert før jul. Noen ganger sender jeg sms først andre kvelder han.

MEN , så sitter jeg der da.....hvis han virkelig ville bli bedre kjent med meg hadde han da ikke stått litt mere på?? Skal jeg bare vente og se hva som skjer eller skal jeg spørre ham om vi skal møtes snart igjen. Jeg har til nå vært helt avslappet og bestemt meg for ikke å mase. Men jeg kjenner nå at jeg jo faktisk har veldig lyst til å vite hvor dette fører. Jeg føler meg mest som en fjortis her jeg sitter og skriver dette, men er godt over 40.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare sende en SMS der du spør ham direkte om dere skal treffes snart? Når og hvor etc.

Men hvis dere aldri har tid eller mulighet til å treffe hverandre av praktiske årsaker, så kommer det aldri til å kunne fungere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...