AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Kan noen plis svar på dette: Jeg har en mp3 spiller som fungerte helt fint. Jeg tok ut minnebrikken, og den fungerte uten denne i. Skrudde jeg av mp3 spilleren, da jeg skrudde den på igjen så virket den ikke. jeg satte derfor i minnebrikken/minnekortet igjen, men den virker fortsatt ikke. noen som vet hva som er galt, og hvordan jeg kan få den til å fungere? Det er litt viktig siden den ikke er min
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Tja, ikke godt å vite. * Tom for strøm * Trenger å startes på nytt Eller, hvilken MP3 spiller er det? Og hvordan foregår "virker fortsatt ikke"? Feilmelding, ingen reaksjon, ...
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Tja, ikke godt å vite. * Tom for strøm * Trenger å startes på nytt Eller, hvilken MP3 spiller er det? Og hvordan foregår "virker fortsatt ikke"? Feilmelding, ingen reaksjon, ... Null reaksjon, selv ikke når jeg prøver å lade den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå