Maiken Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Har sett litt rundt på nettet, men de fleste av produktene jeg er ute etter koster mer enn 200 kr pr stykk, og da kommer jo tollen i tillegg.. Er det noen som vet hvor jeg rimeligst får tak i Decleor-produkter her i Norge ?
Yasi Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Feelunique.com eller cheapsmells.com Feelunique betaler tilbake moms, så da kan du shoppe så mye du vil. Har hørt rykter om at cheapsmells nå også har begynt med det.. Mail er sendt, jeg venter på svar ;D
Skylines Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 I norske butikker er det utrolig dyrt som du sikkert vet. Vet ikke noe om de ulike norske nettbutikkenes priser dessverre. Cheapsmells.com er billigst på Decleor, men Feel Unique refunderer toll (se hildechristina.com for hvordan du ordner det). Ellers har du jo ebay, der kan selgeren sette en lavere verdi på pakken så den ikke blir stoppet i tollen. Bare se på feedbacken først. dermxpert er god på bl.a Dermalogica, brandnameskincare er god på MD. Husker ikke hva Decleorselgeren jeg bruker heter for øyeblikket.. Jeg kjøpte nylig Hydra Floral-krem på Cheapsmells.com, det ble godt under 200 kr.
Maiken Skrevet 10. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2010 Takk for svar Da skal jeg bruke litt mer tid på nett
Yasi Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Takk for svar Da skal jeg bruke litt mer tid på nett Det bør du så absolutt Det er kjempedyrt i norske butikker Lykke til
factory girl Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Ja anbefaler å kjøpe fra feelunique.com :-) Kan også få kjøpt declor sett til ganske bra pris:)
ondebanan Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Jeg kjøper alltid på ebay. Der får man gjerne salon size-produkter også. Hydra Floral i salon size er på tube, som er sykt mye mer praktisk enn krukka. Jeg pleier kjøpe fra Jennyskincare, de skriver alltid ned og sender kjapt. Som regel av de billigste også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå