Gjest valk Skrevet 12. oktober 2003 #1 Del Skrevet 12. oktober 2003 Etter at jeg sluttet å røyke for 4 måneder siden har jeg lagt på meg. Jeg har aldri tidligere vært plaget med å ha "mage" og "valker". Det har jeg fått nå og jeg hater hater hater det. Har begynt å trene, men vil se resultater fort. Kan noen gi meg noen tips samt si noe om hvor lenge man må trene før man kan se resultater. Jeg trener styrke ca 2 ganger i uken og step 2 ganger i uken. Har liten erfaring med trening så er svært takknemlig for svar..også de som har med mat å gjøre. Hva er det lurt å spise f.eks..eller ikke spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ..også valker... Skrevet 12. oktober 2003 #2 Del Skrevet 12. oktober 2003 Sukker legger seg rundt livet. Spis mindre av det. Tren en kombinasjon av styrke og kondisjonstrening når du først er igang. Du bør holde på minimum 1/2 time for å få noen effekt. Styrketreningen hjelper litt på forbrenningen (muskler forbrenner mer enn fett) men du må ha en god "tur-puls" i minst en halv time for å forbrenne gammelt fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå