Gå til innhold

Juleshopping- London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har planlagt og ta meg en tur til London i Desember lamme to tenåringer. Jeg har aldrig vart der før. Hvor i London er de best og bo når man ska på shopping med to tenåringer på 13 og 15 år? Beste område med bra butikker som ikke er så dyre osv. Der man får mest mulig for pengene;)

Kan der som vart der anbefal noe?

Takk på forhand :)

Gjest idakaroline
Skrevet

Oxford Street er nesten et must når man er i London! Topshop er min favoritt butikk nr.1! Er ikke sånn kjempe billig der, men ikke sånn kjempe dyrt heller, syns jeg. Ellers så er Next, New Look, Zara, Urban Outfitters og Primark fine butikker! Jeg har kun to favoritt butikker når det gjelder sko, og det er Office og Aldo! Harrods er jo også en mulighet. Har ikke vært der selv, så åssen prisnivået er der kan jeg ikke svare på. Har hørt diverse om Camden Marked, men har heller ikke vært der.

Sist jeg bodde på hotell i London, var på Comfort Hotel Tower of London! Det ligger litt merkelig til syns jeg, men hotellet var superfint og virka veldig nytt! Legger ved link til hotellet - Comfort Hotel Tower of London Hvis du ser etter et hotell som er mer sentralt, så vet jeg desverre ikke!

Skrevet

Ta en tur innom Primark, saa burde pengene holde en stund! :handle: Utmerket for tenaaringer.

www.primark.co.uk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...