mocci Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 (endret) Noen som har fått med seg de nye seriene som sendes på MAX? Har man ikke tilgang til MAX så kan man se på nett, maxdome Tvnorges netttv. Mad men sesong 4 er jo bankers! Jeg har ikke sett breaking bad og tviler på at jeg kommer til å gjøre det , er nemlig ikke så begeistret for Weeds som er i samme sjanger. Igår fikk jeg endelig sett gladiatorserien: Spartacus in blood and sand. Jeg fikk meg et ørlite bloodsplatter sjokk, men etter å ha sett Dexter så tåler vel man det meste. Ellers var det et saftig språk til tider samt heftige sex scener. Men jeg har sansen for historisk drama/action, så dette falt helt i god jord hos meg. Endret 11. november 2010 av mocci
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Jeg finner ikke denne kanalen jeg.. hvor er den hen? Må man betale ekstra for den?
Independent_ Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Breaking Bad var litt morsomt på en litt mørk humoristisk, sær måte.
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Har sett en film der og kommer nok til å svitsje innom igjen, når jeg husker det. Helt grei kanal så langt.
Pingting Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Jeg er vel ca. fire tusen millioner ganger mer interessert i denne kanalen enn jeg er i FEM (som jeg forøvrig tar som en personlig fornærmelse). Men tror ikke vi kommer til å skaffe oss den likevel.
Aelita Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Jeg har rikstv så her dukket både Bliss og Max automatisk opp. Jeg har tittet på bliss en eller to ganger for å se hva de sender, men blitt litt småskuffet.. Så dukket Max opp, og der har jeg holdt meg siden. De sender bra serier og filmer! 2
Gjest Prøvis Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Jeg er vel ca. fire tusen millioner ganger mer interessert i denne kanalen enn jeg er i FEM (som jeg forøvrig tar som en personlig fornærmelse). Men tror ikke vi kommer til å skaffe oss den likevel. Signeres.
CocoPiaf Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 Liker Bliss jeg men hvor er Max hos Get?
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Liker Bliss jeg men hvor er Max hos Get? Jeg sjekket hjemmesiden til tvnorge. Står at Max kun er tilgjengelig for de med Canal Digital Kjipt for oss som har Get da..
Lizzee Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 Jeg finner ikke denne kanalen jeg.. hvor er den hen? Må man betale ekstra for den? Vi har Canal Digital og Max kom helt av seg selv. Jeg er vel ca. fire tusen millioner ganger mer interessert i denne kanalen enn jeg er i FEM (som jeg forøvrig tar som en personlig fornærmelse). Men tror ikke vi kommer til å skaffe oss den likevel. FEM.... så enig så enig Plingting!!! Men får du FEM automatisk så får du MAX også - tror ikke du må gjøre noe for å skaffe deg den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå