Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ca. 300 kr pr gave.

Jeg vet ikke så mye om hvilke interesser de har, men jeg tror ingen av de leser så mye, og musikk laster de ned fra nett.

Og jeg vet at han er opptatt av data og film - så mulig dvd eller et gavekort (men vet ikke hvilken butikk som passer best) Tenkte også på en veske til henne ( men da blir tre hundre kanskje litt lite, og det er maks på budsjettet mitt)

Sleng gjerne ut noen forslag - om noen har :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal kjøpe veske til henne vil jeg anbefale friis veskene, de er ihvertfall "mote" i den aldersgruppen.

Skrevet

så friis er fortsatt på mote? Takk for tips. :)

Skrevet

Hmm.. du vil ikke gi penger?? Gi gave!?

Kanskje du kan følge litt med på tilbud da? Bor de under samme tak, elelr er det to forskjellige gaver?

Skrevet

nå er jeg en jente på 18, så kanskje rådene mine kan hjelpe litt:

Jente 15 :

Hvis hun er en jente som bryr seg om kosmetikk så finnes det noe helt perfekt, som du helt sikkert kan finne til 300 kr. I kosmetikkbutikker har de diverse pakker. F.eks en pakke med en parfyme og bodylotion. Eller en pakke med mascara og hudkrem. De ser slike ut:

- http://www.mywomenstuff.com/2008/10/09/lancome-christmas-perfume-coffrets/

Det finnes mange dyre, men man kan kjøpe små billigere pakker å. Jeg syns personlig det er mye bedre å gi en slik en pakke enn å bare kjøpe noe løst.

- Gavekort fra gina tricot? Gina tricot er jo en veldig populær butikk for jenter, billig er det der også så å få et gavekort på 300 kr kan kjøpe noe fint. (er litt usikker på om de selger gavekort) H&M også kanskje?

- øredobber eller smykker?

Friis veske brukte jeg for mange år siden, jeg har en lillesøster i samme aldersgruppe og jeg vet ikke hvor kult det er med friis lenger, men de har jo mye fine vesker..?

Gutt 18

hvis han er opptatt av data og film, har han nok også funnet ut at man kan laste ned hvilken som helst film gratis på internett med god kvalitet. jeg er dessvere ganske tom for forslag til han.. Kjæresten min er jo 18 og jeg kjøper noe til hobbyen hans.. Men siden hobbyen til denne gutten er data og jeg har null peiling på data vet jeg faktisk ikke, men hvis du går i en butikk der de selger sånn at de heelt sikker råd å gi til en som er interresert i sånne ting.

Skrevet

Ikke kjøp friis veske til jenta! Jeg ville nok godt på vita eller noe og spurt om hjelp der. Kosmetikk er alltid en slager og de som jobber der vet hva som slår ann.

Til gutten kan du kanskje gi et gavekort på jack & jones e.l. Gutter i 18års alderen er veldig kresne på alt (etter min ærfaring), så greit å la ham bestemme selv.

Lykke til! :)

Skrevet

Takk for gode tips :)

Til gutten kan du kanskje gi et gavekort på jack & jones e.l. Gutter i 18års alderen er veldig kresne på alt (etter min ærfaring), så greit å la ham bestemme selv.

jepp, er det jeg og tenker. Eller jeg vet at han er kresen og litt merkebevisst

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

vist han liker dvder så kan du jo kjøpe en serie til han eller kansje et data spill.

og til hun kunne du kansje kjøpt noe håndpleie kremer eller ansikts kremer vist hun bruker sant, eller kansje du kan se litt på nettet etter sko, der kan du finne masse fine og billige sko eller sminkeveske kansje :)

Noen andre forslag er jo Klær, hårprodukter, klokker, Gavekort.

eller du kan gå og se på teknikmagasinet, der har de jo utrolig masse gøyt så de kansje kan like :)

Skrevet

Da blir det enten noe hudpleie/kosmetikk til henne eller et gavekort på gina tricot eller urban

og sannsynligvis gavekort til han og på enten carlings eller urban.

urban fører vel også endel kjente merker, hvis ikke jeg husker helt feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...