Bø Skrevet 12. oktober 2003 #1 Skrevet 12. oktober 2003 Hvor mange av dere har det? Og hvor mange av dere er nå i et nytt forhold? Er det isåfall med en mann som hadde barn fra før? Har dere felles barn? Ja det ble mange spørsmål det. Jeg har to små barn, og er alene. Men har så smått begynt å lete etter "Mannen i mitt liv." Har litt lyst til å høre at det kan "årne" seg for greie jenter... At alt blir bra til slutt.
Gjest agurk Skrevet 12. oktober 2003 #3 Skrevet 12. oktober 2003 Ja jeg har ett barn fra tidligere forhold, og har nå ny samboer. Og nå venter vi et barn i lag. Så her er det litt mitt barn og nesten ditt barn og vårt nesten barn Og som samboeren min sier han er kjempeglad i sønnen min, og sønnen min viser tydelig at han er glad i han. Det var ganske spennede i begynnelsen for å se hvordan det gikk og her så gikk det jo bra. Klart det var litt og lære for den nye "stefaren" da han ikke har barn fra før, men flink er han!! Så det ordner seg for snille piker ja!
Gjest Madam Felle Skrevet 12. oktober 2003 #4 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har tre barn fra før, og han har ingen. Vi kommer heller ikke til å få felles barn, for jeg har gjort mitt for samfunnet Det går veldig bra, og de to minste mine ser på han som faren selv om de ikke kaller han pappa. De har ikke kontakt med biologisk far, og dermed blir han farsfiguren deres. Lykke til med jakten på mannen i ditt liv, han finnes der ute et eller annet sted
@lfa Skrevet 12. oktober 2003 #5 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har ett barn fra et tidligere forhold som bor fast hos meg og min samboer. Han har to barn fra før som ikke bor hos oss. Et felles kommer nok med tid og stunder hvis alt går som det skal. Men ikke riktig enda. :smile: Snille og greie jenter får det som regel som de vil. :blunke:
Suzy Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har barn fra tidligere forhold og han har barn fra tidligere forhold - sammen har vi en slags familie på "spleis" og det fungerer fint, men har selvfølgelig sine utfordrende sider (men hvilket forhaold har vel ikke det..) Suz
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #7 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har ett barn fra før. Bor sammen med ny mann, og han har tre barn fra før. Hvorav den yngste bor sammen med oss.
Luringen Skrevet 13. oktober 2003 #9 Skrevet 13. oktober 2003 Ja, jeg har 3 stk. og de har nettopp flyttet til meg. Min samboer har ikke barn , så jeg er spent på fremtiden. Hun er tøff som vil bli "reservemor" for 3 jenter i alder 10- 7 år... :D Vi har også nettopp forlova oss ....Iiiiihaaa!!!!!
Ulrikke Skrevet 13. oktober 2003 #10 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har ikke barn, men samboer med en mann som har tre. De er her både titt og ofte. Satser på å lage et felles barn om et par år. Trives på alle måter i rollen som "stemor", og ser ingen grunn til at du ikke skulle kunne finne deg en fyr som blir glad i både deg og ungene
Gjest Nabodama, ikke innl Skrevet 15. oktober 2003 #11 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har to barn fra før, han har ingen. Det går aldeles utmerket. Vi skal heller ikke ha barn sammen. Han ønsker ikke egne barn, og jeg ønsker ikke flere. Vi synes vi har det så bra som vi har det. Må også si at han er veldig glad i mine to.
Liz_69 Skrevet 15. oktober 2003 #12 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har et barn fra tidligere forhold. Er nå singel igjen, og eksen har funnet seg ei jente uten barn :evil: Hovedårsaken til bruddet var at vi ikke ble enige om barneoppdragelse. Så det har ikke ordnet seg for meg ennå. Har en ny venn som har barn, men jeg tror dessverre ikke det er den store kjærligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå