AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Er det noen der ute som kan fortelle meg hvordan jeg sletter min brukerkonto, og alt som har med meg å gjøre på den mac'en min? Jeg skal selge den, og vil helst ikke at den nye eieren skal kunne trykke seg inn og finne mine filer, min iTunes-konto eller kunne handle på min click and by-konto på iTunes osv.... Jeg går bare rundt i sirkler og FÅR IKKE SLETTET! Holder på å bli sprø. Har mest lyst til å ta mac'-hverket over hodet, kaste den i gulvet og hoppe på den, men da tror jeg ikke den nye eieren blir særgig fornøyd med meg. PLEASE HELP! Svar mottas med veldig stor takk, by the way.. :-)
Henkie Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Er det noen der ute som kan fortelle meg hvordan jeg sletter min brukerkonto, og alt som har med meg å gjøre på den mac'en min? Jeg skal selge den, og vil helst ikke at den nye eieren skal kunne trykke seg inn og finne mine filer, min iTunes-konto eller kunne handle på min click and by-konto på iTunes osv.... Jeg går bare rundt i sirkler og FÅR IKKE SLETTET! Holder på å bli sprø. Har mest lyst til å ta mac'-hverket over hodet, kaste den i gulvet og hoppe på den, men da tror jeg ikke den nye eieren blir særgig fornøyd med meg. PLEASE HELP! Svar mottas med veldig stor takk, by the way.. :-) Det er ingen grunn til å kjefte på Macen. Den oppfører seg akkurat slik den skal. Siden du opplever dette vanskelig på en Mac, regner jeg med du prøver å slette den kontoen du er pålogget. Det går selvsagt ikke. Selv ikke Mac aksepterer "selvmord". Du må logge på annen bruker, og SÅ slette kontoen. Alternativt installere osX på ny. Her er et par måter å løse problemet ditt på. 1) Logg på som Admin, Gå inn på Systemvalg> kontoer>slett kontoen Er det en admin-konto du skal slette, går du inn i systemvalg>kontoer og oppretter en ny ADMIN konto. Logg så på den nye adminkontoen, og slett den gamle admin kontoen. 2) Ta system-platen som fulgte med macen ny, og start fra den (oppstarsdisk velges i systemvalg>startdisk) Innstaller så Mac osX på ny, og den gamle konto er slettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå