Frk. Fie Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Har bladd meg tilbake til september, uten å finne noe som likner. I fjor var det en tråd med masse godis, en del kjempeenkelt å lage og noe litt mer komplisert. Noen som kan påta seg å starte en slik, så jeg kommer i gang med produksjonen?! Hadde dessverre ikke vett til å skrive ned oppskriftene. Tuuusen takk:-)
^KinderMaxi^ Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Søk på nette da vel? Det står jo oppskrifter overalt
Frk. Fie Skrevet 9. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2010 Njooo, men jeg likte denne så godt. Masse snadder, bare scrolle ned og la seg friste:) Husker jeg laga et eller annet superenkelt, smeltet sjokolade og èn ingrediens til som ble blanda og lagt i papirformer. Var det mandler, tro? Tenk, jeg husker ikke dèt engang...
Independent_ Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Det hadde vært supert med en sånn tråd, hvor alle kunne dele sine oppskrifter, tips og triks om julegodis Jeg var ikke på forumet ifjor, så jeg har ikke sett den orginale tråden.
Munchlax Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Var det denne tråden? Det så iallefall ut til å være mye godt i den!
Frk. Fie Skrevet 9. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2010 Var det denne tråden? Det så iallefall ut til å være mye godt i den! Ja!! Og det var peanøtter og sjokolade smeltet sammen som ble så usannsynlig godt! Tusen takk, nå skal jeg klare meg selv om det ikke dukker opp en ny tråd:)))
Munchlax Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Ja!! Og det var peanøtter og sjokolade smeltet sammen som ble så usannsynlig godt! Tusen takk, nå skal jeg klare meg selv om det ikke dukker opp en ny tråd:))) Bare hyggelig! Peanøtter og sjokolade blandet sammen er farlig godt. Tror jaggu det må lages til jul i år. Salt potetgull dyppet i smeltet sjokolade er også veldig godt, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå