Gå til innhold

Maser, fordi jeg er singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel, men likevel har jeg et liv å leve. Er ikke alle som skjønner det. Siden jeg er singel og barnløs, så har jeg vel all verdens tid???

Broren og svigerinna mi er hjemme en dag hver i uka med barna sine. Da kan jeg få en meld kl.9 om morgenen: Hei, vil du komme på besøk? Da svarer jeg: Nei, siden jeg er på skole. Ja, selv om jeg er singel går jeg på skole hver dag mandag til fredag fra 9 til 16-17.

Sliter med å få venner, så har pleier noen ganger å være med familie og tantebarn i helgene. Det er bare da jeg har tid.

Tror de ikke alltid forstår det, jeg, at jeg faktisk går på skole hver dag.

Om jeg hadde hatt en kjæreste, ville de mast da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Uglefot
Skrevet

Jeg er singel, men likevel har jeg et liv å leve. Er ikke alle som skjønner det. Siden jeg er singel og barnløs, så har jeg vel all verdens tid???

Broren og svigerinna mi er hjemme en dag hver i uka med barna sine. Da kan jeg få en meld kl.9 om morgenen: Hei, vil du komme på besøk? Da svarer jeg: Nei, siden jeg er på skole. Ja, selv om jeg er singel går jeg på skole hver dag mandag til fredag fra 9 til 16-17.

Sliter med å få venner, så har pleier noen ganger å være med familie og tantebarn i helgene. Det er bare da jeg har tid.

Tror de ikke alltid forstår det, jeg, at jeg faktisk går på skole hver dag.

Du er frustrert fordi du får spørsmål om å komme på besøk når du skal på skolen..?

Hadde det vært slik at de hadde mast på deg om å sitte barnevakt eller gjøre andre ærend så hadde jeg skjønt frustrasjonen din,men å få spørsmål om å komme på besøk er vel bare hyggelig? Eller..?

Skrevet

Du er frustrert fordi du får spørsmål om å komme på besøk når du skal på skolen..?

Hadde det vært slik at de hadde mast på deg om å sitte barnevakt eller gjøre andre ærend så hadde jeg skjønt frustrasjonen din,men å få spørsmål om å komme på besøk er vel bare hyggelig? Eller..?

Jo, jeg vet det er hyggelig, men hver gang de spør må jeg si nei. Da får jeg dårlig samvittighet fordi jeg aldri kan.

Skrevet
Ja. :popcorn:

Hvor imøtekommende er du når du får invitasjonen da? Skriver du "nei" tilbake, eller skriver du:"Tusen takk, men som dere vet er jeg på skole hverdager til 1700. Finne på noe etter det eller i helga i stedet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...