Hedda-78 Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Småen på 5 mnd sparker av seg dyna om natta, og jeg vurderer derfor å kjøpe en nattpose. Men det er jo en jungel der ute, hvilken skal jeg velge? Er det best med en pose med eller uten ermer? Hadde jo heller ikke tenkt å bruke 800,- på noe som bare skal brukes kort tid, og som jeg ikke vet om er noe for oss en gang...
Aftensol Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Småen på 5 mnd sparker av seg dyna om natta, og jeg vurderer derfor å kjøpe en nattpose. Men det er jo en jungel der ute, hvilken skal jeg velge? Er det best med en pose med eller uten ermer? Hadde jo heller ikke tenkt å bruke 800,- på noe som bare skal brukes kort tid, og som jeg ikke vet om er noe for oss en gang... Vi har brukt de fra ikea og fra hm, og vi er mest fornøyd med ikea sine.. De er ikke for tykke eller tynne, og de vaskes på 60 grader... Nå om vinteren har vi en fleece pose, og bruker kun en langermet body under, da er hun god og varm på beina når vi tar hun opp. Hm sine er de dobbelt stoff i, så hvis hun blir klam på beina så henger det innerste stoffet fast i beina hennes... (hun bli heller ikke klam i det heletatt i ikea posene) Men ingen av de har sånne seler hvis du vil ha det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå