AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Vært i afrika og kjøpt meg noen dvd'er som ble solgt i egne butikker og i gatene. Alle de lokale kjøpte masser av disse, så det er tydelig at de skal fungere. Prøver å spille de av på mac'en min, men ingen programmer klarer å lese av platene. På eska står det at dvd'en er en såkallt Silver-Ray disc. Etter litt googling regner jeg med at det er snakk om Silver surface disk det er snakk om? Noen som vet om et program, evt. link til nettside hvor jeg kan laste ned et program som kan spille av dvd'ene? Har mac OS X 10.6.4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Sikker på at det er DVD og ikke Blu-Ray? Usikker. Silver-ray logoet virker veldig hjemmesnekra, men jo, minner om blue-ray logo. Nederst på hjørnet er det vanlige dvd video logoet, men det har et nitall ved siden av seg. Altså "DVD Video - 9". Snakket med noen lokale og de sier det fungerer på deres PC'er og MAC... Merkelig at ikke min klarer å åpne filmene?
Zzyzx Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Har du en blu-rayspiller du kan forsøke den i? Siden dette er helt åpenbar piratvare, så finnes det ingen garantier for at det kommer til å funke i det hele tatt. Hvis VLC mediaspiller finnes til Mac så ville jeg prøvd den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå