Gå til innhold

Jersey Shore

Gjest Carleigh-Ann

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Noen andre som følger med på denne geniale serien? Skjønner ikke at de kan være så gale. Blir såå flau over Mike "The Situation" som bytter jenter hver dag. Og jentene lager stadig drama over et eller annet. Syns Snooki er kul jeg, hun er seg selv. Jeg MÅ bare følge med, selv om jeg blir flau :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Har sett et par episoder når jeg har fått sjans. Genial serie. Masse drama og krangling. Ganske så flaut å se på ja.

Skrevet

jeg og ble litt nyskjerrig på den serien, så lasta ned, nesten sett første sesong.. har en bitteliten følelse av at det er skuespill da men, grei undelholdning fordeom:)

digger snooki, men sku ønske hun ikke spraytana seg og sola seg SÅÅ masse.. ser forferdelig ut.. hehehe

Skrevet

jeg og ble litt nyskjerrig på den serien, så lasta ned, nesten sett første sesong.. har en bitteliten følelse av at det er skuespill da men, grei undelholdning fordeom:)

digger snooki, men sku ønske hun ikke spraytana seg og sola seg SÅÅ masse.. ser forferdelig ut.. hehehe

Enig. Blir litt for brun liksom. Å hun virker utrolig lav?

Skrevet

ja tror hu er veldig lav. jeg er 156. og tror hun er lavere enn meg tilogmed. hehe..

hun er søt på en merkelig måte. men ser litt smårar ut også.. :P

Skrevet

Jeg digger Jersey Shore. Har sett både sesong 1 og sesong 2. Jeg tror ikke det er skuespill. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...