Gjest Carleigh-Ann Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Noen andre som følger med på denne geniale serien? Skjønner ikke at de kan være så gale. Blir såå flau over Mike "The Situation" som bytter jenter hver dag. Og jentene lager stadig drama over et eller annet. Syns Snooki er kul jeg, hun er seg selv. Jeg MÅ bare følge med, selv om jeg blir flau
Gjest Jente1990:) Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Har sett et par episoder når jeg har fått sjans. Genial serie. Masse drama og krangling. Ganske så flaut å se på ja.
Gjest sue84 Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 jeg og ble litt nyskjerrig på den serien, så lasta ned, nesten sett første sesong.. har en bitteliten følelse av at det er skuespill da men, grei undelholdning fordeom:) digger snooki, men sku ønske hun ikke spraytana seg og sola seg SÅÅ masse.. ser forferdelig ut.. hehehe
smalls Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 jeg og ble litt nyskjerrig på den serien, så lasta ned, nesten sett første sesong.. har en bitteliten følelse av at det er skuespill da men, grei undelholdning fordeom:) digger snooki, men sku ønske hun ikke spraytana seg og sola seg SÅÅ masse.. ser forferdelig ut.. hehehe Enig. Blir litt for brun liksom. Å hun virker utrolig lav?
Gjest sue84 Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 ja tror hu er veldig lav. jeg er 156. og tror hun er lavere enn meg tilogmed. hehe.. hun er søt på en merkelig måte. men ser litt smårar ut også..
Wiwa Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Jeg digger Jersey Shore. Har sett både sesong 1 og sesong 2. Jeg tror ikke det er skuespill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå