lyche Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Jeg skal på Tupperware-party i morgen. Noen tips til ting som er bra? Noen must-haves?
Cata Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Den store bakebollen er helt super (hvis du baker en del).
lyche Skrevet 10. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2010 Takk for tips Baker en del, men har en fin bolle som følger med kjøkkenmaskinen. Kikket litt på nett også, og der var det en del kjekke ting. Osteklokke, grønnsaksskreller, silikonformer og former man kan tilberede og fryse i tror jeg jeg skal kikke litt ekstra på.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Ikke kjøp osteklokka. Den holder ikke mål. Osten svetter i den, så du må ha papir i bunnen på den. Den bollen til å oppbevare salat i er helt super, crisper het den tidligere. Isskjeen de har vil jeg på det sterkeste anbefale. Bortsett fra at produktene er bra, så er prisene alt for høye etter min mening.Det finnes så mye annet bra å få kjøpt i dag til en mye rimeligere penge. Ha det i tankene når du drar dit.
Fritid Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Jeg skal på Tupperware-party i morgen. Noen tips til ting som er bra? Noen must-haves? Veeldig mye som er bra. Har du relativt små barn er matboksen med to mindre bokser inn (husker aldri hva det heter, ) veeldig bra og veldig populær. Har kjøpt og skal gi i julegave til 4 barn på 3-8 år :)spennende å åpne, kule farger og holder godt på maten IGjen, har du små barn, er tegnesjablongene veldig bra også Lunsjboks stor er min mann VEEEELDIG fornøyd med. Den er i to gråfarger.. bakebollene er topp! de med hank.. OSTEKLOKKEN er topp ( rommer en stoor ost) den er gul i bunn..har lokk med "luftehull" Mange skryter også av vinåpner, potetskreller og ikke minst SALATSLYNGA. (disse har jeg ikke prøvd selv) Lykke til med party!
lyche Skrevet 10. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2010 Takk for flere svar. Jeg skal absolutt ha i bakhodet at det er relativt dyre ting, og at liknende kan skaffes billigere. Takk for det innspillet
Jesse Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Det er relativt dyre ting ja, men fordelen er at du har livstidsgaranti. Har selv fått byttet en shaker etter et par år, fordi målestrekene på den begynte å gå vekk, uten problemer
Marissa Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 Jeg har mye tupperware, og syns det er verdt prisen selv om det koster mer enn i en vanlig butikk. Det er god kvalitet, og som sagt over her livstidsgaranti. Dessuten finnes det en del produkter i butikken som ser ut som tupperware, men som har mye dårligere kvalitet. Dette er jeg mest fornøyd med; - løk/urtehakkeren, fantastisk liten sak som gjør at kutting går i en fei - tomatkniven, supergod til å skjære tomater og andre grønnsaker med, biter på alt - bokser med lufteventil til oppbevaring av grønnsaker. gjør at grønnsakene holder seg mye lenger, og at jeg faktisk klarer å spise opp alt fremfor å måtte kaste - sammenleggbart dørslag som ikke tar plass i skapet og oppvaskemaskinen - grønnsakskrelleren, fremdeles like god 6 år etter at den ble kjøpt
lyche Skrevet 11. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. november 2010 Da har jeg vært der, og endte opp med litt, ikke alt for mye: -3 små beger til å f eks ha dressing til salat i matpakke -sammenleggbar bolle -smørboks -osteklokke -bakeunderlag Kniver og kutteredskaper av god kvalitet har jeg masse av da vi fikk en god del i bryllupet, så det ble ikke behov for det. Takk for alle tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå