Connie80 Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Hei ! Jeg leter etter skjørt jeg kan bruke til hverdags ved siden av støvletter. Har mye skjørt, men av utseende og stoff føler jeg at de blir litt vel pyntet til hverdags. Hadde et par olaskjørt tidligere, men finner de ikke igjen og finner ingen i butikken nå.. Noen som har noen tips til hvor jeg kan kjøpe meg slike skjørt ? Helst i butikk, synes det er greit å prøve. Legg gjerne ved bilde/link.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 NoaNoa har endel fine skjørt. Og Staff har kule skjørt:)
Karmosin Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Jeg synes ikke jeg finner annet enn olaskjørt, jeg. Det er nemlig IKKE det jeg skal ha... Tror alle kjedebutikkene jeg kan komme på har hatt en eller to modell(er) i olastoff. Nå har H&M også korte, varme, ensfargete skjørt som er ganske fine (synes jeg).
Gjest Coarvi Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Dette lurer jeg også på. Jeg vil (eller må) ha knelange, hverdagslige skjørt men det er jo umulig å finne sånt for tiden føler jeg! Fant mange fine på asos.com, men å bestille klær som skal sitte pent over rumpa via nett pleier ikke være noen suksess her...
kanelsnurr Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 ^jeg har et par knelange hverdagslige "sekretær-skjørt" i ull, fra Selected Femme. Ellers ville jeg tatt en titt på Mexx, de har mye sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå