HopelessFear Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Jeg har et seksuelt problem. Kjæresten har store problemer med å komme inn i skjeden, hvert fall etter en stund. Han kan komme litt innenfor skjedeåpningen om jeg ligger på ryggen. Skjedeåpningen lukker seg selv og vil ikke gi etter selv hvor mye stimulering jeg får. Hva skyldes dette? Han har i tillegg litt problemer med å påføre kondom. Finnes det noen kondomer som er viddere attmed penisroten? (vi bruker for øyeblikket RFSU Profil, men den er litt for smal.)
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Skjeden vil være stram og trang så lenge du er anspent. Ved at du ligger på ryggen, slapper du nok mere av også. Prøv å "slipp" alle muskler og vær slapp(...), så kan dere se om dette hjelper.. Hvis ikke vet jeg ikke stort bedre
HopelessFear Skrevet 9. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2010 Skjeden vil være stram og trang så lenge du er anspent. Ved at du ligger på ryggen, slapper du nok mere av også. Prøv å "slipp" alle muskler og vær slapp(...), så kan dere se om dette hjelper.. Hvis ikke vet jeg ikke stort bedre Er ikke anspent overhodet, så det har ikke noe med det å gjøre.
Gjest Eurodice Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Er ikke anspent overhodet, så det har ikke noe med det å gjøre. Du skriver ikke noe om om du ligger flatt på ryggen, men det kan være en hindring. Løft bekkenet opp, eventuelt ha en pute under baken, da blir det lettere for mannen å penetrere deg.
Evalilja Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Du skriver ikke noe om om du ligger flatt på ryggen, men det kan være en hindring. Løft bekkenet opp, eventuelt ha en pute under baken, da blir det lettere for mannen å penetrere deg. Dette er et godt råd. De første gangene jeg hadde sex måtte jeg gjøre det selv om mannen ikke var spesielt stor. Litt glidekrem er også anbefale. Jeg har opplevd at når jeg er redd ting ikke skal fungere så fungerer det ikke. Altså kan det hende du er ubevisst anspent og at musklene rundt vagina strammer seg selv om du ikke merker det. Det tar tid så det er viktig å være tålmodig. Og lykke til :D
HopelessFear Skrevet 9. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2010 Litt glidekrem er også anbefale. Vi er veldig flittige til å bruke glidemiddel. Og jeg er i tillegg veldig flink til å "gi" ham bekkenet. Har prøvd en del stillinger, men ingen av dem fungerer, annet å ligge på ryggen, og det også uten særlig hell.
Gjest HunterLady Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Kanskje du lider av vaginisme? http://www.lommelegen.no/502272/vaginisme
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Jeg har det samme problemet med min nye kjæreste.. Jeg får han ikke inn. Han er litt stor også da, og jeg er litt trang, så det hjelper ikke akkurat.. Vi har prøvd 4 ganger, men får han ikke inn, uansett hvor våt jeg er.. litt slitsomt.. jeg føler jeg slapper av, men tydeligvis ikke. Jeg har da fått inn noen før, kanskje de bare var ekstra små ? uff.. vet ikke hva jeg skal gjøre snart jeg!
HopelessFear Skrevet 9. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2010 Kanskje du lider av vaginisme? http://www.lommelegen.no/502272/vaginisme Det er en mulighet for det, kan sikkert forhøre meg med lege.
Stefan Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Det er noen som bare ikke passer størrelsesmessig. Ved tid, prøving og feiling, og en stor dose tålmodighet, riktige stillinger, og masse glidemiddel, kan du tilvennes, men det er ikke gitt. Håper det løser seg for dere, for det er ikke noe moro i slike situasjoner. Det går heldigvis fint an å ha god sex uten penetrering også.
Evalilja Skrevet 9. november 2010 #11 Skrevet 9. november 2010 Det går nok skal du se. Hvor lenge har dere prøvd? Snakk med lege eller gynekolog. Kanskje det er noe som kan hjelpe?
HopelessFear Skrevet 9. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2010 Det går nok skal du se. Hvor lenge har dere prøvd? Snakk med lege eller gynekolog. Kanskje det er noe som kan hjelpe? Vi har prøvd i et par uker.
Evalilja Skrevet 9. november 2010 #13 Skrevet 9. november 2010 Det kan nok ta lengre tid. Ikke forhast dere men ta gjerne en tur til legen og hør hva han sier. Har du hatt dette problemet med andre?
HopelessFear Skrevet 9. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 9. november 2010 Det kan nok ta lengre tid. Ikke forhast dere men ta gjerne en tur til legen og hør hva han sier. Har du hatt dette problemet med andre? Ja, har det.
Evalilja Skrevet 9. november 2010 #15 Skrevet 9. november 2010 Da kan det nok være HunterLady er inne på noe. Men oppsøk lege. Og kos dere med andre ting enn penetrering:)
HopelessFear Skrevet 14. november 2010 Forfatter #16 Skrevet 14. november 2010 Kan det ha noe å gjøre med min milde CP? (Har skoliose og skjevt bekken i følge av dette.)
HopelessFear Skrevet 14. november 2010 Forfatter #17 Skrevet 14. november 2010 Har prøvd tre-fire ganger siden emnet ble opprettet. Ingen forskjell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå