AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Og er du opptatt av at de skal være merke for at du skal gå med de?
Tinker8ell Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Jeg har ilse jacobsen og roots. Tenker mest utseende, og hadde litt tykkere legger før, så var ilse sine som satt best. Skulle jeg kjøpt nå hadde jeg kjøpt Viking. Synes de er fine ^^
FrøkenJ Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 (endret) Jeg har to stykk Ilse Jacobsen gummistøvler. Jeg er opptatt av merke, og det er disse som passer min stil best. Endret 9. november 2010 av FrøkenJ
Violet Hill Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Ilse Jacobsen med strass og Hunter det føltes litt ekstravagant å kjøpe det andre paret, men nå har jeg et par med for og et uten.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Jeg har et gult par ifra DinSko! Når det kommer til gummistøvler, bryr jeg meg virkelig ikke åssen merke det er, bare støvlene er gode og fungerer sånn som de skal! Har opplevd tidligere at enkelte støvler faktisk har trekt til seg vann ...
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Jeg har helt vanlige, grønne støvler. Muligens Viking eller Tretorn. Gode støvler, vare ganske lenge. Desverre så synes jeg ikke det er så fint med fancy støvler med blomster og alle slags farger. men det er bare min oppfatning
Independent_ Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Hunter vanligvis bryr jeg meg ikke om merker på klær, men når det gjelder litt dyrere og viktige elementer, spesielt sko, tenker jeg litt på merke og pris. Hunter har en lang rekke fornøyde kunder og kvaliteten er kjempe god, selv om de koster litt mer enn vanlige støvler. 1
Wonders Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 Et lyst par med roser og litt blader og ett par fra OBS! haha til 199 i sort og hvitt.
*Ariel* Skrevet 13. november 2010 #11 Skrevet 13. november 2010 Jeg har brune Ilse Jacobsen, veldig gode å ha på, slipper å skifte på jobb. I sommer kjøpte jeg også et par sølvfargede Hunter. Ikke så gode å gå med, men det hjelper med strømpene som hører til. I tillegg har jeg et par grønne Viking turstøvler. Det er ikke så ille med våte Bergen når man har litt ulikt å kle seg i. Man slipper å føle seg som et dass hele sesongen
Gjest Sobril Skrevet 13. november 2010 #12 Skrevet 13. november 2010 Jeg har et par Viking Triumph. Dyre nok synes jeg (900,-), så Viking er ikke "bare Viking" lenger. Jeg liker dem imidlertid ikke så veldig godt. Kalde og klemmer litt rart over vrista. Da er jeg langt mer fornøyd med mine über-komfortable roots, som er gode å gå i samt varme (måtte kjøpe nye da disse ble ødelagt av sola etter for lang tid på veranda'n; gummien tørket og de ble dritstygge). Denne tråden minnet meg på at jeg skal sjekke om jeg finner disse roots-støvlene igjen...
juliane Skrevet 13. november 2010 #13 Skrevet 13. november 2010 Jeg har svarte Hunter. Ville gjerne ha noen som var smale i skaftet, dessuten liker jeg at de nesten kan gå for å være vanlige støvletter. Da blir det lettere å kunne bruke dem til og fra jobb. f.eks.
Gjest Tigress Skrevet 14. november 2010 #14 Skrevet 14. november 2010 Eg har eit par raude Viking-støvlar som er kjempegode å gå med, men ikkje så pene, så bruker dei berre i skauen. Og så har eg eit par blå og mønstra Tommy Hilfiger til bybruk. Dei er heilt nye, og eg fekk gnagsår på ankelknoken av dei, så er litt skuffa over det. Men dei er veldig kule. Skal berre gå til bussen i dei likevel, eg synest det ser utruleg dumt ut å gå med gummistøvlar inne, uansett merke/utsjånad, så eg blir å ta med meg innesko når det er gummistøvelvêr ute.
Gjest Putri Skrevet 14. november 2010 #15 Skrevet 14. november 2010 Har svarte Hunter og er veldig fornøyd med de!;-)
Topplue Skrevet 15. november 2010 #16 Skrevet 15. november 2010 Ilse Jacobsen. Ødelagte etter to uker i regnvær.....
Vulpes Skrevet 15. november 2010 #17 Skrevet 15. november 2010 (endret) Jeg har Viking Fox-støvlene, fordi de er fine og gode å gå i. Dessuten er vel Viking kjent for å ha grei kvalitet på gummistøvlene sine. http://www.skotreff.com/butikk/images/1-272-2.jpg Dessuten er de ikke så sinnsykt dyre, tror de kosta rundt 600 på XXL da jeg kjøpte dem. Endret 15. november 2010 av Tonje!
Gjest mari kontrari Skrevet 16. november 2010 #18 Skrevet 16. november 2010 Har akkurat kjøpt nye støvler fra viking. Helt enkle, sorte som ikke er så høye da jeg bruker de mye til smale bukser. Valgt bevisst viking, da et par jeg fikk da jeg var tolv år gammel varte i minst ti år før det begynte å lekke. Til sammenligning har andre støvler fra blant annet roots og din sko sjelden vart mer enn to år. Så merkevare er viktig for meg på dette området, men basert på kvalitet, ikke om det er "kult".
Estë Skrevet 16. november 2010 #19 Skrevet 16. november 2010 Har noen veldig fine knallrøde som jeg ikke ser noe merkenavn på, men de er tydeligvis italienske. Fikk de av moren min, som visstnok fant dem på salg og kjøpte med seg tre par, så både hun, søstra mi og jeg skulle ha ett hver. Høye og ganske smale i leggen, mye smalere enn jeg vanligvis finner, noe jeg liker godt ved dem. Bryr meg lite om merker, om jeg skulle kjøpt støvler selv ville jeg kanskje sjekket om noen merker var kjent for bedre kvalitet enn andre, men det er alt, om jeg liker dem eller ikke er mye viktigere enn hvilket navn som er printet inni.
Pingting Skrevet 16. november 2010 #20 Skrevet 16. november 2010 Har et par Viking retro. Relativt billige (500,-), og jeg forbinder Viking med kvalitet (har ikke brukt dem så mange ganger enda, så får se om de virkelig er så gode...). Også er de fine nok til at jeg kan gå med dem i byen, men ikke så fine at jeg ville kviet meg for å gå med dem i skogen. God blanding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå