AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #1 Del Skrevet 9. november 2010 er finske mannfolk noe fine? jeg skal til helsinki noen dager og må da selvsagt en tur på byen. er finske mannfolk sjarmerende og ser ok ut eller er de fylliker som er mer interessert i flaska enn i kvinnfolk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #2 Del Skrevet 9. november 2010 Finner er fine! Men så er jeg sammen med en også da.. :gjeiper: Liker at mange av dem har øyne som minner meg om same-øyne,litt sånn smale. Har vært i Helsinki flere ganger men siden jeg ikke er på sjekkern så vet jeg ikke hvordan sjekkinga på byen der er..Vil vel alltid være mangfold i en storby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #3 Del Skrevet 9. november 2010 Finner er jo kjent for å være et lite attraktivt folkeslag så jeg ville ikke hatt store forhåpninger om jeg var deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 12. november 2010 #4 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg var i Helsinki i sommer, og jeg syns jeg så kjekke mannfolk over alt. Så helt galt kan det jo ikke være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 #5 Del Skrevet 12. november 2010 Å....jeg veit om en finne som er god i senga, iallefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 12. november 2010 #6 Del Skrevet 12. november 2010 Er de ikke veldig sinte og primitive, da? Og deprimerte og alkoholiserte? Og harde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #7 Del Skrevet 12. november 2010 Er ikke finner veldig urenslige da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 #8 Del Skrevet 12. november 2010 Er de ikke veldig sinte og primitive, da? Og deprimerte og alkoholiserte? Og harde? Kan bare snakke for den ene finnen jeg har vært borti: Sint? Litt Primitiv? Oh, yeah... Deppa? Kunstner, som meg, så har lov å deppe litt av og til Alkoholisert? Jepp! Hard?.......det skal jeg love deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 12. november 2010 #9 Del Skrevet 12. november 2010 Er ikke finner veldig urenslige da? Nei, de tar jo sauna hver enda dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #10 Del Skrevet 12. november 2010 Nei, de tar jo sauna hver enda dag. Hvem er det som er urenslige da? Russerene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 12. november 2010 #11 Del Skrevet 12. november 2010 Kan bare snakke for den ene finnen jeg har vært borti: Sint? Litt Primitiv? Oh, yeah... Deppa? Kunstner, som meg, så har lov å deppe litt av og til Alkoholisert? Jepp! Hard?.......det skal jeg love deg! Da kan jeg føye til "Kunnskap om finner" på cv-en min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 #12 Del Skrevet 12. november 2010 Da kan jeg føye til "Kunnskap om finner" på cv-en min. Definitivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 12. november 2010 #13 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg kjenner bare én finne, og han er fin-fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 12. november 2010 #14 Del Skrevet 12. november 2010 Hvem er det som er urenslige da? Russerene? Det får du starte en egen tråd om. Denne handler om finner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #15 Del Skrevet 12. november 2010 Det får du starte en egen tråd om. Denne handler om finner. Ok. Sorry. Ikke meninga å bli off topic her altså. Bare kjedelig hvis ingen gidder å svare i min tråd om skitne russere. Dessuten så er det sikkert noen som syns den er diskriminerende og sladrer til moddene Går det greit med pus eller? (Nei, faen off topic igjen!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 12. november 2010 #16 Del Skrevet 12. november 2010 Går det greit med pus eller? (Nei, faen off topic igjen!!) Jada, pus har det kjempefint! Skal jeg hilse, eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #17 Del Skrevet 12. november 2010 Jada, pus har det kjempefint! Skal jeg hilse, eller? Ja, gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 12. november 2010 #18 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Ja, gjør det Har hilst og skal hilse tilbake. Han ligger i vasken på badet. Han fungerer som propp. Krana drypper og han går ikke ut før vannet når ham nesten til værhårene. Artig skrue, egentlig. Endret 12. november 2010 av Pet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #19 Del Skrevet 12. november 2010 Har hilst og skal hilse tilbake. Han ligger i vasken på badet. Han fungerer som propp. Krana drypper og han går ikke ut før vannet når ham nesten til værhårene. Artig skrue, egentlig. Ja, han er rar. Er du helt sikker på at det er en katt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2010 #20 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg var i Turku og Helsinki i sommer, og jeg så noen flotte karer ja! Jeg liker karer med litt langt hår, og det er det et par av der for å si det sånn Og ey, Ville Valo, Tomi Joutsen, Jukka Hilden, Ari Koivunen blant annet er jo fra Finland og de er ikke fæle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå