lilla¤ Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Julesanger dere elsker? Jeg skal lage jule cd og trenger tips
Sugerøret Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Tommy Kørberg - O Helga Natt Wham - Last Christmas Little drummer boy Do they know its Christmas (band aid ) ikke den typiske julesangen som gir god stemning ,men alikevel Stille natt - Silent night Ave maria Der var det slutt på minnet gitt.Husker ikke flere farta
2ne2 Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Mariah Carrey - All i want for Christmas og hele Celine Dions julealbum. Gleder meg så til å sette de på, men mååå vente litt til
maipai Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Mitt hjerte alltid vanker - Helene Bøksle Det hev ei rose sprunge - Helene Bøksle Driving home for christmas - Chris Rea Himlen i min famn - Carola Disse synes jeg er kjempefine! En som er litt annerledes er denne: What's This - Danny Elfmann
Chaotic Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Band Aid - Do they know it's christmas Jingle bell rock The christmas song(chestnuts roasting on an open fire) Santa Claus is coming to town All I want for christmas O helga natt White christmas Winter wonderland Rockin' around the christmastree Musevisa På låven sitter nissen Julekveldsvisa Sonjas sang til julestjernen Åå, jeg gleder meg til jul!!
dreamer8 Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Himmel på jord - Maris Arredondo En stjerne skinner i natt Gleder meg til å høre masse julemusikk nå
Gjest Lille-pus Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 Den optimale julesang for meg(for å være helt presis; den optimale lille julaften kvelden melodien, mens jeg pynter treet , og roen begynner å senke seg i heimen) er "Julekveld i skogen" sunget av Rolf Just Nilsen. 1
kontorstol Skrevet 13. november 2010 #9 Skrevet 13. november 2010 Vi tenner våre lykter (når det mørkner?) og En stjerne skinner i natt.
Eyedea Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 Julekveld i skogen, Det lyser i stille grender, Glade jul, Romjulsdrøm :-)
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. november 2010 #11 Skrevet 15. november 2010 Julesanger dere elsker? Jeg skal lage jule cd og trenger tips -All i want for christmas is you- Mariah Carey -Last christmas- Wham -En stjerne skinner i natt: Har bare hørt oslo gospelchoir sin versjon. Sikkert mange som synger den -Rocking around the christmastree- Ikke sikker på hvem som synger den -All i want for christmas is my two front teeth. Den er såå søt -Please come home for christmas -Deck the halls - Mye fint fra soundtrackene til alene hjemme filmene, men husker ikke hva sangene heter eller hvem som synger de. - White christmas med bing crosby Kommer ikke på flere akkurat nå
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. november 2010 #14 Skrevet 21. november 2010 Fairytale of New York den er jo ikke noe koselig. Får ingen julestemning av den
Plutseliten Skrevet 21. november 2010 #15 Skrevet 21. november 2010 Ååå, jeg får julestemning av denne tråden!
Gjest Eventyr3 Skrevet 21. november 2010 #16 Skrevet 21. november 2010 hva heter den sangen med sånne 3 små ekorn eller noe sånt i pysj og caps. de har en sånn lattis julesang.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. november 2010 #17 Skrevet 21. november 2010 (endret) hva heter den sangen med sånne 3 små ekorn eller noe sånt i pysj og caps. de har en sånn lattis julesang. åå ja hva heter nå den. den går noe slikt som Christmas christmas time is near time for toys and time for cheer. osv, osv Tror den heter christmas dont be late eller noe Og så heter de alvin and the chipmunks Endret 21. november 2010 av BettyBoop28
Gjest Eventyr3 Skrevet 21. november 2010 #18 Skrevet 21. november 2010 åå ja hva heter nå den. den går noe slikt som Christmas christmas time is near time for toys and time for cheer. osv, osv Tror den heter christmas dont be late eller noe Og så heter de alvin and the chipmunks alvin and the chipmunks var det ja. nå fant jeg den på youtube ja, takk! http://www.youtube.com/watch?v=2dnrosVyamY kanskje ikke den mest seriøse, men haha.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. november 2010 #19 Skrevet 21. november 2010 alvin and the chipmunks var det ja. nå fant jeg den på youtube ja, takk! http://www.youtube.com/watch?v=2dnrosVyamY kanskje ikke den mest seriøse, men haha. hihi den er jo dritsøt
Gjest Tusta Skrevet 22. november 2010 #20 Skrevet 22. november 2010 Stort sett alt av Carola. Hun har fantastiske versjoner av diverse julesanger! Driving Home for Christmas - Chris Rea Deck The Halls Rocking Around The Christmas Tree Winter Wonderland - Dolly Parton Breath Of Heaven - Jessica Simpson What Child is This - Jessica Simpson Har også vokst opp med julesangene til Agnetha Fältskog, så de er høyt oppe på lista her i huset :rødme: F.eks. "när det lider mot jul", "två små röda luvor", "nu står jul vid snöig port". noen andre som har hørt disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå