lilla¤ Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Jeg har lyst å strippe for kjæresten, er det noen sanger dere kan anbefale?
Lulilelu Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 (endret) Freak me. Den er rolig og sexy Endret 9. november 2010 av Lulilelu
Gjest HunterLady Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Jeg har lyst å strippe for kjæresten, er det noen sanger dere kan anbefale? Jeg anbefaler: - Leave your hat on (husker ikke artist, men fra filmen 9 1/2 week) - Eminem, Nate Dogg - Shake that - Pussycat Dolls - Buttons - NERD - Rock Star (Da må du være ganske rå, gjerne bruk pisk ) - Save a horse, ride a cowboy (Artist; Big & Rich) Husk rooooolige, feminine bevegelser! (Bortsett fra til Nerd-sangen!)
lilla¤ Skrevet 11. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2010 har altfor mange barndomsminner om den sangen, så blir nok litt feil:p
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2010 #7 Skrevet 11. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=pq1ifyz5-Sw
Gjest Emma Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 beste strippesangen: Marvin Gaye- Let's get it on :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå