AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Noen som anbefaler Garnier Nutrisse til hjemmefarging? Da tenker jeg på den helt blonde, den som Vendela Kirsebom reklamerer for..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Jeg ville ikke anbefalt noen hårfarger fra HM og cubus
Brukernavn Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Tror det er det merket jeg pleier å bruke, men jeg er helt i andre enden av fargeskalaen enn deg... Funker bra på meg i hvert fall..
*appifany* Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Fungerer greit den. Er litt lite i boksen, så har du mye hår bør du bruke to stk. Er det 10, 9 eller 8 du skal gå for? Husk at 9.1 er askeblond mens 9.3 er gyllenblond. Vet ikke om du er klar over hva tallet etter punktum indikerer, men tenkte bare jeg skulle nevne det 1
-Serena- Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 (endret) Fungerer greit den. Er litt lite i boksen, så har du mye hår bør du bruke to stk. Er det 10, 9 eller 8 du skal gå for? Husk at 9.1 er askeblond mens 9.3 er gyllenblond. Vet ikke om du er klar over hva tallet etter punktum indikerer, men tenkte bare jeg skulle nevne det Dette har jeg også lurt på! Jeg har lurt på å gå for nr 10 men er litt skeptisk på hjemmefargiging.. Har sett reklamen til Mona Grudt, er det samme merke vi snakker om her? Visste faktisk ikke d om tallene, takk for tipset Endret 9. november 2010 av -Serena-
LukaFrost Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 (endret) Jeg har farget håret med Garnier Nutrisse i flere år, dog med en annen farge enn den ts ønsker å bruke. Funker fint. Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så skeptisk til hjemmefarging. Endret 10. november 2010 av LukaFrost
minienthe Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Jeg har farget håret med Garnier Nutrisse i flere år, dog med en annen farge enn den ts ønsker å bruke. Funker fint. Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så skeptisk til hjemmefarging. samme her. har brukt garnier siden den kom og har aldri hatt et eneste problem med den, dog mørkere tone en det TS ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå