Gå til innhold

Ergometersykkel

Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sykkel vet jeg ikke, men vi kjøpte Orbitrek på TV Shop. Kan anbefale den. Den koster 1.990 kr pluss frakt på 239 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kan jo være kjekt med en sykkel hjemme, men Kicket over treningen får du best ved å trene med andre til dunkende musikk..

Vurder det og..hvor mye gidder du å tråkke alene hjemme?

Vet at andre faktorer sikkert spiller inn, bare et lite innspill fra meg

uansett lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært medlem i Sats i et år nå og har akkurat meldt meg ut. Det funket ikke for meg i det hele tatt. Trives mye bedre med å svette å slite til et ordentlig treninigsprogram hjemme alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har vært medlem i Sats i et år nå og har akkurat meldt meg ut. Det funket ikke for meg i det hele tatt. Trives mye bedre med å svette å slite til et ordentlig treninigsprogram hjemme alene.

Helt enig. Sånn har jeg det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spinningsykkel, og stepper. Kan ikke akkurat si at noen av delene støver bort siden jeg bruker dem en time hver dag :)

Spinningsykkelen er nokså gammel, 4 år eller noe. Den kostet 7000 kroner den gang, men de koster vel rundt 3-4000 kroner nå.

Stepperen kostet bare 999,- , men funker helt greit og jeg blir god og svett på en time på den.

Som småbarnsmor vil jeg absolutt si at hjemmetrening er det som funker best for meg, det er viktig å være ærlig mot seg selv om det, for den eneste treningen som funker er den man faktisk GJØR! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...