Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Lenge siden sist jeg har sendt noe i pakke i posten.. En kompis sendte en pakke fredag ettermiddag (ca kl 16). Det står "forventet levering 9.11.10" når jeg søker på sporingsnummeret. Det står at pakken er innlevert terminal og videresendt i Oslo (der han bor). Jeg skulle få denne i dag altså, men den er ikke registrert noe "mellomsted". Kan en pakke gå direkte fra postterminal og til mitt postkontor? Trodde den måtte innom iallefall en sorteringsterminal til...? Pleier de å overholde "forventet levering"?
Brukernavn Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Den trenger ikke nødvendigvis innom et sorteringssted til, og NEI, Posten er ikke flinke med leveringsfristene sine....de er dyre og dårlige..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Er pakken liten nok til at den kan komme rett i postkassen? Her hvor vi bor har vi nettopp fått skriv om at posten heretter leveres senere enn før... først kl 17 kan man regne med å få post nå.
Brukernavn Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Åj, det var sent...lang arbeidsdag på postmennene og damene hos dere, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå