Felia Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Jeg er invitert til babyshower til lørdag. Jeg har aaaldri vært i slikt, men har forstått at det innebærer å ta med en gave til babyen. Er det kjipt hvis jeg gir slike semsketskinn tøfler med saueull innvending? Jeg er helt blank! kom gjerne med forslag !
Madaien Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Har en venninne som fødte for tidlig, så vi rakk ikke babyshoweren :-) Men jeg hadde laget til en kurv med bleier, nøytrale babyoljer og kremer, en tåteflaske, smokker, vaskekluter, rangle, tøfler ++. Jeg husker hvertfall selv at når jeg skulle ha barn fikk jeg mer enn nok av klær og at jeg ville blitt veldig glad for noe praktisk. Klær er jo selvfølgelig absolutt nødvendig, men det får man som regel mer enn nok av :-) Lykke til !
Envy Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Litt sånn på siden fordi jeg lurer. Hvem inviterer til babyshower? Venninner av den gravide?
Gjest Eurodice Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Da jeg leste tittelen på innlegget, trodde jeg det dreide seg om dusjsåpe for babyer ;-). 1
Gjest Iah Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Tråden er ryddet ihht reglene. Iah, moderator.
Wonders Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 du er ikke kjip om du gir det, bare de passer til barnet. Det er oxo en ide å kjøpe beroligende musikk til den nye familien... http://cdon.no/musikk/carola/sov_p%C3%A5_min_arm-118620 Eller rammer hvor barnet skal være i etterhvert, Tenk litt enklere enn en dåpsgave da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå