Gjest Pittelillemeg Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Kan noen genier her fortelle meg hvordan jeg styler håret slik som på bildet? Da tenker jeg på at håret ligger pent "bakovervendt" rett ved ansiktet der (aner ikke hvordan jeg skal forklare hvilket parti jeg snakker om, men det er ikke hele håret jeg mener, kun der ved ansiktet). Håper på svar!
Thorn Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Da bruker du enten en litt stor krølltang eller et glattejern og krøller håret bort fra ansiktet. Krøll fra omtrent kjevepartiet og hvis krøllen får for mye volum, trekker du litt i håret med en gang det er krøllet, slik at du får svingen, men ikke diameteren. Var det forståelig forklart...? Alternativt kan du bruke en rundbørste når du føner, og bruke den til å vri håret bakover med.
Gjest Pittelillemeg Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Da bruker du enten en litt stor krølltang eller et glattejern og krøller håret bort fra ansiktet. Krøll fra omtrent kjevepartiet og hvis krøllen får for mye volum, trekker du litt i håret med en gang det er krøllet, slik at du får svingen, men ikke diameteren. Var det forståelig forklart...? Alternativt kan du bruke en rundbørste når du føner, og bruke den til å vri håret bakover med. Tusen takk! Veldig forståeling, og tilsynelatende veldig enkelt også
Thorn Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Det er egentlig veldig enkelt Og det går veldig raskt når du har gjort det en gang eller to! Jeg har ofte håret mitt sånn, det er en veldig grei måte å få håret litt bort fra ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå