Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha det i psykologieksamen. Bøkene har jo nettsider med slike øvelsestester for hvert kapittel.

Jeg lurer på om det er de samme spørsmålene som blir brukt på eksamen, eller lager de helt nye spørsmål ?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, hvilke fag kan man ta multiple choice eksamen i?

Kanskje jeg skal melde meg opp til en haug :D

Skrevet (endret)

Dette er nok helt opp til hvor lat h*n som lager eksamen er ;)

Du kan nok ikke regne med å få nøyaktig de samme, men om du svarer bra på de spørsmålene så gjør du det nok greit på eksamen også :)

Endret av Linelia
Skrevet

Nei, de bruker ikke samme spørsmål. Spørsmålene på internett er god øvelse, og jeg anbefaler deg å bruke dem, men de bruker ikke de spørsmålene på eksamen.

Skrevet

Jeg fikk noen spørsmål som gikk igjen jo... Men ikke alle da.. Men kjente igjen noen etter å ha gjort de en del ganger, så det går i samme stilen.. De multiple choice oppgavene som du får på seminar i psyk 100 går også igjen!

Good luck :)

Skrevet

Jeg fikk noen spørsmål som gikk igjen jo... Men ikke alle da.. Men kjente igjen noen etter å ha gjort de en del ganger, så det går i samme stilen.. De multiple choice oppgavene som du får på seminar i psyk 100 går også igjen!

Good luck :)

De fra prøveeksamen i seminaret til psyk100 er trukket tilfeldig fra samme database som spørsmålene blir trukket fra til eksamen, så dem er det lurt å få med seg!

Skrevet

TS her

Har av ulike grunner ikke hatt mulighet til å delta på seminar. Mulig å få tak i disse multiple chocie testene som er blitt brukt på seminar på internett noe sted?

Eller tror dere jeg kan kontakte en studieassistent og spørre pent om å få ?

Skrevet

TS her

Har av ulike grunner ikke hatt mulighet til å delta på seminar. Mulig å få tak i disse multiple chocie testene som er blitt brukt på seminar på internett noe sted?

Eller tror dere jeg kan kontakte en studieassistent og spørre pent om å få ?

Desverre. Det er et privilegium for de som velger å delta på seminar, men selv de får ikke lov til å beholde spørsmålene. De får kun bruke dem som øvelse den ene dagen.

Skrevet

Fikk eller valgte å? Hvis du fikk lov burde du ikke rope det så høyt, for de har ikke egentlig lov til å dele dem ut :skravle:

Skrevet

FIKK FIKK FIKK !!

Hele seminargruppa fikk ta de med seg hjem og seminarleder sendte ut en på mail til oss også!

Så jeg har rene ark... :)

Skrevet

FIKK FIKK FIKK !!

Hele seminargruppa fikk ta de med seg hjem og seminarleder sendte ut en på mail til oss også!

Så jeg har rene ark... :)

Du har ikke tilfeldigvis lyst å dele med meg? Kan oppgi mailadr på PM om det er ok .

Hadde blitt evig takknemelig!

(For psyk 100 altså)

• 1 år senere...
Skrevet

Nei, de bruker ikke samme spørsmål. Spørsmålene på internett er god øvelse, og jeg anbefaler deg å bruke dem, men de bruker ikke de spørsmålene på eksamen.

Feil. Fikk nøyaktig like spørsmål, på mange av de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...