Frk LilleMy Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 (endret) Jeg ønsker sååå inderlig å bli spådd Kan noen være sååå snill å fortelle meg om: når gravid? Gutt/Jente? jobb fremover i tid? TUuuuusen hjerteligg takk!!! Jeg : 191187 Han : 100683 Flere som har lyst til å svare? setter stor pris på det ... :O) Endret 11. november 2010 av Frk LilleMy
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Det er vanskelig å svare konkret om tidsrom. Jeg fikk Ace of Cups snudd, det kan altså se ut som at du ikke blir det med det første. Det ser ut som du akkurat har "gått glipp av" en god mulighet til å bli gravid, kanskje har du akkurat hatt eggløsning. Gutt eller jente: Jeg fikk et kongekort, så det blir nok en liten gutt Jobb: Six of wands. Det løser seg veldig på jobbfronten. En seier og en drøm du får realisert.
Frk LilleMy Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2010 (endret) Det er vanskelig å svare konkret om tidsrom. Jeg fikk Ace of Cups snudd, det kan altså se ut som at du ikke blir det med det første. Det ser ut som du akkurat har "gått glipp av" en god mulighet til å bli gravid, kanskje har du akkurat hatt eggløsning. Gutt eller jente: Jeg fikk et kongekort, så det blir nok en liten gutt Jobb: Six of wands. Det løser seg veldig på jobbfronten. En seier og en drøm du får realisert. tuuuusen hjertelig takk... så snill du er :O) ser du evt når en graviditet? Gutt ja! morro... har 1 fra før, så det blir gøy... Da blir det spennanes å se på jobb ja :O) takk igjen :O) nå så jeg at det er vanskelig å svare om tidsrom da ... hehe Endret 8. november 2010 av Frk LilleMy
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 tuuuusen hjertelig takk... så snill du er :O) ser du evt når en graviditet? Gutt ja! morro... har 1 fra før, så det blir gøy... Da blir det spennanes å se på jobb ja :O) takk igjen :O) Det ser ut som det kan gå utpå vårparten. Men jeg er ikke sikker på om kjæresten din er helt klar ennå, det virker som han sliter med rutinene med den andre, så det er kanskje lurt å gi dere begge god tid og la førstemann vokse seg litt stor. Det kan være lurt med tanke på sjalusi også. Hvor gammel er gutten?
Frk LilleMy Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2010 Det ser ut som det kan gå utpå vårparten. Men jeg er ikke sikker på om kjæresten din er helt klar ennå, det virker som han sliter med rutinene med den andre, så det er kanskje lurt å gi dere begge god tid og la førstemann vokse seg litt stor. Det kan være lurt med tanke på sjalusi også. Hvor gammel er gutten? oi såpass ja!!! mmmh... vi har jo ikke dårlig tid, så om det ikke skjer før på våren, er det greit, men vi har jo sluttet på prevansjon da... hehe han er 2 år og 9 mnd takk for svar :O)
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 oi såpass ja!!! mmmh... vi har jo ikke dårlig tid, så om det ikke skjer før på våren, er det greit, men vi har jo sluttet på prevansjon da... hehe han er 2 år og 9 mnd takk for svar :O) Lurt å vente et år da kanskje. Dette sier jeg ut av erfaring med småbarn og sjalusi, ikke som spådame Fire år pleier å være en grei alder, så er eldstemann stor nok til å være stolt av lillebror og ikke for opptatt av at mamma bruker for mye tid på ham! Dere er jo unge og har god med tid, ja.
Frk LilleMy Skrevet 8. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2010 Lurt å vente et år da kanskje. Dette sier jeg ut av erfaring med småbarn og sjalusi, ikke som spådame Fire år pleier å være en grei alder, så er eldstemann stor nok til å være stolt av lillebror og ikke for opptatt av at mamma bruker for mye tid på ham! Dere er jo unge og har god med tid, ja. ja, det må drøftes her i hus da... hehe... jeg har vel igrunn tenkt litt selv, at sjalusi kan bli ett broblem selv om han elsker små babyer, (har hatt noen i nær fam/vennekrets) får han ikke bort fra de... men blir jo annerledes med en egen i hus... men du sa kjæresten, så du at han ikke var barnets far? tusen takk skal du ha igjen som bruker energi og krefter på meg :O) ha en strååålende kveld videre :O)
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 ja, det må drøftes her i hus da... hehe... jeg har vel igrunn tenkt litt selv, at sjalusi kan bli ett broblem selv om han elsker små babyer, (har hatt noen i nær fam/vennekrets) får han ikke bort fra de... men blir jo annerledes med en egen i hus... men du sa kjæresten, så du at han ikke var barnets far? tusen takk skal du ha igjen som bruker energi og krefter på meg :O) ha en strååålende kveld videre :O) Jeg så det ikke helt konkret, men så en antydning til det ja. Det er jo litt av et ansvar å ta, og kanskje også noe å tenke på før dere får en til, med tanke på at man setter begge barna like høyt. Men har ser ut som en bra omsorgsperson!
Frk LilleMy Skrevet 8. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2010 Jeg så det ikke helt konkret, men så en antydning til det ja. Det er jo litt av et ansvar å ta, og kanskje også noe å tenke på før dere får en til, med tanke på at man setter begge barna like høyt. Men har ser ut som en bra omsorgsperson! ja jeg har snakket mye om det at det blir våres barn på en måte.... ja der traff du blink... han er heeelt gull med lillemann, kunne ikke ønsket meg en bedre stepappa nei... og litt usikker som du sa i sta er han nok ja, han sier jo det selv :O) men at han er klar og at vi gjerne kan ta det som det kommer... :O) men nå er det natta... om du svarer dette innlegget, så leser jeg imorra :O) ha en flott kveld og takk igjen :O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå