may ii Skrevet 12. oktober 2003 #1 Skrevet 12. oktober 2003 Er det kun til bryllup og slikt det dere bruker hvite strømper? Eller er det andre sammenhenger også. Er det mest sorte strømper som blir brukt? Lurer..
ringblomst Skrevet 12. oktober 2003 #2 Skrevet 12. oktober 2003 Eier ingen hvite strømper per i dag, har kun sorte og hudfarvede. Skal se etter hvite strømper til bryllupet, hvis ikke blir det hudfarvede.
Gjest Tex Skrevet 12. oktober 2003 #3 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg skal definitivt ha hudfargede strømper når jeg gifter meg.
Marianne Skrevet 12. oktober 2003 #4 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg hadde hudfarget strømpebukse når jeg giftet meg, hvite sokker bruker jeg av og til, men da kun hvis antrekket tilsier det. Ellers går det nok i svarte ja.
Gjest MrsL Skrevet 12. oktober 2003 #5 Skrevet 12. oktober 2003 Har kun hvite til bryllupet, ja, ellers er de sorte og hudfargede
Pip Skrevet 12. oktober 2003 #6 Skrevet 12. oktober 2003 Hadde kvite stay-ups i bryllaupet, har aldri brukt det verken før eller seinare. (Men brukte av og til kvit strømpebukse som barn, kan eg hugse...) Brukar for det meste hudfarga strømper, eller svarte viss det passar best...
Gjest gjestidag Skrevet 13. oktober 2003 #7 Skrevet 13. oktober 2003 Pip: Ikke for å ødelegge tråden, men det slår meg at noe har skjedd med språket ditt. I de aller fleste innleggene dine skriver du bokmål så det ljomer etter, og brått har du skifta til eit språk som kunne få sjølvaste formann i Norsk Mållag til å raudme!!! Har du flytta til indreindre, eller kva har hendt?? Undrande gjestidag, ein aktiv betraktar!
Pip Skrevet 13. oktober 2003 #8 Skrevet 13. oktober 2003 Pip: Ikke for å ødelegge tråden, men det slår meg at noe har skjedd med språket ditt. I de aller fleste innleggene dine skriver du bokmål så det ljomer etter, og brått har du skifta til eit språk som kunne få sjølvaste formann i Norsk Mållag til å raudme!!! Har du flytta til indreindre, eller kva har hendt?? Undrande gjestidag, ein aktiv betraktar! Sjå her. Trur forresten ikkje formannen i Noregs Mållag raudnar så lett...
minniepus Skrevet 13. oktober 2003 #9 Skrevet 13. oktober 2003 Hudfarga (ikke akkurat min hudfarge da, måtte nesten blitt hvite... )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå