Gå til innhold

Sorry, du kan ikke komme på middagen,

Krill

Anbefalte innlegg

Har jeg aldri opplevd. Kanskje jeg har blitt utelatt uten å vite om det. Isåfall har jeg ikke vondt av det, jippi.

Har dette noe med alder å gjøre, tro. Ingen av mine parvenner sitter på fanget til hverandre når vi samles, og ikke forlanger jeg å leke flasketuten peker på, så hvis det fantes noen som helst logisk grunn til å bare invitere par ville det forundret meg stort. Tvert om er det enkelte som foretrekker å ikke drasse med seg sin bedre halvdel i det hele tatt.

Eller kanskje det er noe rart med vennene mine. Skal en ikke se bort fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig noen som syns det er noe artig å være med på tilstelninger der det bare er par da? :klø:

Jeg syns det er en ren befrielse å slippe hele greiene faktisk. Ikke alltid det er mulig da men.

Dette er jo som det ble nevnt her, mennesker jeg kjenner. Man sitter vel ikke to og to ved bordet og holder lanke og snakker om "par-temaer"?? (hva nå enn det er? :eeeh: )

Jeg synes jeg selv kan få velge om jeg vil komme eller ikke, men det er hyggelig å ikke bli straffet for å være singel. Eller bare være viktig dersom man er to?

Hva hvis jeg hadde en kjærste og han ikke kunne, - Hadde det vært greit? Eller fikk jeg ikke komme da? :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg sagt til bruttern at skaff meg en date da vettu så går det hele opp rundt bordet! ;)

Takk for tips Uglefot! :enig:

Jeg benyttet meg av det jeg.

Har ikke hørt noe, men han synes vel jeg er rappkjeftet og vanskelig tenker jeg... :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer jeg,hadde du dratt om du visste at det ville kommet en annen singel person?

For å svare på spm,dette har jeg aldri opplevd men jeg har ei venninne som kan fortelle om slike tilstander i klikken hennes. Virker veldig merkelig..

Ja, jeg hadde nok dratt om det kom en singel venninne eller to. Da føler meg seg ikke alene mot mobben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis aldri opplevd det. Synes at så lenge man ville invitert noen HVIS de hadde kjæreste, er det naturlig å invitere dem når de er single også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo som det ble nevnt her, mennesker jeg kjenner. Man sitter vel ikke to og to ved bordet og holder lanke og snakker om "par-temaer"?? (hva nå enn det er? :eeeh: )

Det har en sterk tendens til å bli pratet om hva parene har gjort og hva parene skal gjøre.

Gjesp! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har en sterk tendens til å bli pratet om hva parene har gjort og hva parene skal gjøre.

jada joda.- ser den. Men har man vært sammen i mange år, så kan det vel like så godt bli sånn at damene sitter for seg og skravler mens gutta snakker om den siste fisketuren? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

For oss som ikke er så usikre på oss selv at vi trenger en mann (altså single), så er det idiotisk at vi skal utelates fra denne type ting. Jeg har ikke opplevd dette direkte, men har hatt mer perifere bekjente som har arrangert parmiddager/turer og lignende. Syns ikke akkurat det er gode venner når de gjør sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan på en måte forstå det. Når det er kun noen få single på en fest hender det ofte at de gjerne vil på byen senere. Hvis det nesten bare er par der vil de gjerne ha en hyggelig kveld etter middagen også. Da er det ikke noe særlig med en som presser på for å reise ut eller kanskje ringe flere single.

Jeg syns ikke dette er noe særlig når jeg har holdt på med maten i flere timer, men jeg ber alltid alle sammen. Gjør det heller klart på forhånd at det ikke blir noe bytur på oss, men ikke så lett å huske på det når de har fått seg litt promille :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada joda.- ser den. Men har man vært sammen i mange år, så kan det vel like så godt bli sånn at damene sitter for seg og skravler mens gutta snakker om den siste fisketuren? :popcorn:

Det kan sikkert skje det også, selv om jeg ikke har opplevd det for ofte.

Alle grupper er ulike, så det blir mye tilfeldig hvordan man oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan på en måte forstå det. Når det er kun noen få single på en fest hender det ofte at de gjerne vil på byen senere. Hvis det nesten bare er par der vil de gjerne ha en hyggelig kveld etter middagen også. Da er det ikke noe særlig med en som presser på for å reise ut eller kanskje ringe flere single.

Jeg syns ikke dette er noe særlig når jeg har holdt på med maten i flere timer, men jeg ber alltid alle sammen. Gjør det heller klart på forhånd at det ikke blir noe bytur på oss, men ikke så lett å huske på det når de har fått seg litt promille :gjeiper:

Helt enig i den og kjenner meg igjen fra jeg selv var i forhold. Ingenting er værre enn single som tydelig viser at de bruker middagen som et vorspiell og bare snakker om hvor de skal etterpå.

Jeg kan love deg at dette ikke er tilfelle her. Jeg er ingen på by`n berte, og det vet alle som kjenner meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser liksom ikke noe problem i å være oddetall på middag, men har opplevt at d kun var par, men for det ble det partall... føltes som en setup-date. pinli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

ser liksom ikke noe problem i å være oddetall på middag, men har opplevt at d kun var par, men for det ble det partall... føltes som en setup-date. pinli!

åneeeeei oddetall går ikke. Da går det ikke opp, det må du da skjønne (ironi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eller vi prater om mye annet som krig og fred og sånt.. Jeg for min del har ikke noen problemer med å høre hva andre par har planer om å gjøre, og selv om jeg er alene så har jeg jo planer jeg også og kan fortelle om dem. Det er jo ikke sånn at fru Venn og hr Venn sitter sammenkoblet og forteller sammen hva de har planer om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller vi prater om mye annet som krig og fred og sånt.. Jeg for min del har ikke noen problemer med å høre hva andre par har planer om å gjøre, og selv om jeg er alene så har jeg jo planer jeg også og kan fortelle om dem. Det er jo ikke sånn at fru Venn og hr Venn sitter sammenkoblet og forteller sammen hva de har planer om.

Man snakker vel ikke bare om sånne ting heller... Men hva vet jeg.. Jeg er jo ikke invitert.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

De gangene jeg har vært på fest eller i selskap hos venner, og jeg var den enste single, har det vært null stress. Det er jo venner jeg kjenner godt, og vi kan fint spise middag sammen selv om det blir oddetall rundt bordet.

Og ut over kvelden blir det gjerne masse skravling, latter, kanskje litt singstar eller buzz eller spill av noe slag. Altså noe alle kan delta i, selv om man kommer uten følge.

Har enda ikke opplevd at noe av parene begir seg inn på heftig klining eller andre typiske paraktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva liker du å prate om da, Steinar? Når du er i festlig lag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva liker du å prate om da, Steinar? Når du er i festlig lag?

Alt annet enn å måtte høre på at folk skryter av seg og sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå svarer du på hva du ikke liker å HØRE på, hva liker du å SNAKKE om?

Noe som interesserer meg og som ikke er kjedelig ;)

Det vil være helt situasjonsbetinget. Og avhengig av personkjemien. Så det er umulig å vite på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...