Krill Skrevet 8. november 2010 #1 Del Skrevet 8. november 2010 Har noen av dere opplevd det? At middager og andre festligheter er for PAR, så da passer det ikke at den single venninnen kommer.. Må det gå opp i 2 eller? Bare stoler til 4 eller 6? Ikke 5? 7? Eller denne: Men du er jo alltid så opptatt, så trodde ikke du kunne komme.. Mulig det - men artig å få invitasjon uansett.. Eller? Litt sårende synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 8. november 2010 #2 Del Skrevet 8. november 2010 Sånt syns jeg bare er tull! Om man inviterer hele vennegjengen, så inviterer man de single venninnene også. Hadde vært annerledes om et par inviterte kun et eller to andre par for å ha en liten middag. Jeg hadde uansett ikke gått på sånn parmiddag, fordi jeg føler meg helt utenfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petre Skrevet 8. november 2010 #3 Del Skrevet 8. november 2010 Kan jo lure på hva disse parene driver på med på disse middagene.. Neida, faktisk ikke opplevd det, heldigvis, er nemlig den eneste som har vært singel siste 8 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 8. november 2010 #4 Del Skrevet 8. november 2010 Sånn er umodent og dårlig gjort. Da er man ikke gode venner, mener jeg. Er det klinefest etter middagen? Er de redd den single dama skal stjele mannen deres? Hva er problemet? Heldigvis har jeg inkluderende venner, og vi har alltid invitert hverandre, selv om en av oss er i et forhold og andre er single. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 8. november 2010 #5 Del Skrevet 8. november 2010 Hm. Hender da at jeg kommer alene til ting begge har blitt invitert til, kjæresten er en sofagris. Kanskje jeg ødelegger hele festen I så fall er det til pass for dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 8. november 2010 #6 Del Skrevet 8. november 2010 Sånt syns jeg bare er tull! Om man inviterer hele vennegjengen, så inviterer man de single venninnene også. Hadde vært annerledes om et par inviterte kun et eller to andre par for å ha en liten middag. Jeg hadde uansett ikke gått på sånn parmiddag, fordi jeg føler meg helt utenfor. Bare lurer jeg,hadde du dratt om du visste at det ville kommet en annen singel person? For å svare på spm,dette har jeg aldri opplevd men jeg har ei venninne som kan fortelle om slike tilstander i klikken hennes. Virker veldig merkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 8. november 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg tror faktisk dette bare er sløvhet. Har konfrontert en venninne om det en gang, da kom dette med at "jeg var jo alltid opptatt, så trodde ikke jeg kunne" Akkurat nå er det broren min. Som tydeligvis synes lillesøster ikke er like mye verdt uten en herremann ved sin side.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 8. november 2010 #8 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg tror faktisk dette bare er sløvhet. Har konfrontert en venninne om det en gang, da kom dette med at "jeg var jo alltid opptatt, så trodde ikke jeg kunne" Akkurat nå er det broren min. Som tydeligvis synes lillesøster ikke er like mye verdt uten en herremann ved sin side.. Da hadde jeg sagt til bruttern at skaff meg en date da vettu så går det hele opp rundt bordet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 8. november 2010 #9 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Høl i huet. Men det må da være folk som har utrolig lite innsikt, interesse og ikke minst forståelse for sine venner. Jeg ville ærlig talt ikke kalt sånne folk mine venner. Det må jo være noen utrolig kjedelige samlinger og, så en taper jo sikkert ikke noe særlig ved å ikke delta. Endret 8. november 2010 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. november 2010 #10 Del Skrevet 8. november 2010 Har noen av dere opplevd det? At middager og andre festligheter er for PAR, så da passer det ikke at den single venninnen kommer.. Må det gå opp i 2 eller? Bare stoler til 4 eller 6? Ikke 5? 7? Eller denne: Men du er jo alltid så opptatt, så trodde ikke du kunne komme.. Mulig det - men artig å få invitasjon uansett.. Eller? Litt sårende synes jeg.. syns det er utroolig frekt og ufølsomt å gjøre slikt. Harnopplevd lingnende ting da jeg var singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. november 2010 #11 Del Skrevet 8. november 2010 Har noen av dere opplevd det? At middager og andre festligheter er for PAR, så da passer det ikke at den single venninnen kommer.. Må det gå opp i 2 eller? Bare stoler til 4 eller 6? Ikke 5? 7? Eller denne: Men du er jo alltid så opptatt, så trodde ikke du kunne komme.. Mulig det - men artig å få invitasjon uansett.. Eller? Litt sårende synes jeg.. syns det er utroolig frekt og ufølsomt å gjøre slikt. Harnopplevd lingnende ting da jeg var singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann_30 Skrevet 8. november 2010 #12 Del Skrevet 8. november 2010 Kan jo lure på hva disse parene driver på med på disse middagene Først spiser de pølse, og så bytter de på hvem sin pølse de spiser, tenker jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 9. november 2010 #13 Del Skrevet 9. november 2010 Har noen av dere opplevd det? At middager og andre festligheter er for PAR, så da passer det ikke at den single venninnen kommer.. Må det gå opp i 2 eller? Bare stoler til 4 eller 6? Ikke 5? 7? Eller denne: Men du er jo alltid så opptatt, så trodde ikke du kunne komme.. Mulig det - men artig å få invitasjon uansett.. Eller? Litt sårende synes jeg.. Ja, det skjønner jeg godt at du syns er sårende. Det er jo venner dette så du kjenner vel de fleste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 9. november 2010 #14 Del Skrevet 9. november 2010 Først spiser de pølse, og så bytter de på hvem sin pølse de spiser, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. november 2010 #15 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Hm. Hender da at jeg kommer alene til ting begge har blitt invitert til, kjæresten er en sofagris. Kanskje jeg ødelegger hele festen I så fall er det til pass for dem! Eller så har du større sosiale behov enn ham Kjæresten din altså. Endret 9. november 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. november 2010 #16 Del Skrevet 9. november 2010 Er det virkelig noen som syns det er noe artig å være med på tilstelninger der det bare er par da? :klø: Jeg syns det er en ren befrielse å slippe hele greiene faktisk. Ikke alltid det er mulig da men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 9. november 2010 #17 Del Skrevet 9. november 2010 Er det virkelig noen som syns det er noe artig å være med på tilstelninger der det bare er par da? :klø: Jeg syns det er en ren befrielse å slippe hele greiene faktisk. Ikke alltid det er mulig da men. Det kom jo ikke som en bombe at du mener det.. Men ja, jeg syns fortsatt det er veldig hyggelig. De parene jeg henger sammen med var jo vennene mine før også og det har jo ikke endret seg. Og jeg er glad jeg fortsatt er inkludert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. november 2010 #18 Del Skrevet 9. november 2010 Gjør meg ingen verdens ting å ikke bli invitert på "kjærstefest". Men hvis noen prøver seg på "jamen jeg trodde du var opptatt så da inviterte jeg deg ikke", da blir jeg regelrett såra. Det er bare en unnskyldning for at man er uønsket eller glemt bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 9. november 2010 #19 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Eller så har du større sosiale behov enn ham Kjæresten din altså. Der tar du nok feil. Jeg er flink i sosiale lag, men er ikke veldig avhengig av å omgås relasjonene mine. Jeg klarer meg fint med bare kjæresten og familien min, han har mye mer glede av andre sosiale relasjoner. Jeg snakker for eksempel skjelden med venner som bor et stykke unna på telefon og slikt, han har mange telefonsamtaler i løpet av en dag. Men vi prøver å splitte oss opp litt så vi ikke alltid opptrer som par, og har samme vennebase (sånn traff vi hverandre), og da hender det vi gjør noen opptredner hver for oss. Men nå må jeg passe på å ikke være med på å avspore tråden til Krill! Parmiddager synes jeg er et merkelig fenomen. Når vi vennene samler oss, er jo det herlige at det er stor bredde blandt oss, at vi er på forskjellige plan og har forskjellig innfallsvinkel på ting. Det forsvinner litt når alle sitter og snakker om hvor etablert man er over serveringsfatene. Håper vi klarer å fortsette sånn. Endret 9. november 2010 av Airi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. november 2010 #20 Del Skrevet 9. november 2010 Det har jeg aldri opplevd, og har heller aldri latt være å be noen bare fordi de er single. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå