Gå til innhold

Vi kan ikke være sammen pga kompis

mysterygirl

Anbefalte innlegg

Er i en litt kjinkig situasjon.

Falt veldig for en kompis i vennegjengen min.

Kaller kan kompis 1.

Vi har rota litt i det siste.

Han sier at han liker meg kjempe godt og at jeg er en nydelig jente, men at vi ikke kan mer pga vår felles kompis i samme gjeng. Han har tatt seg i nakken og tilater ikke seg selv at vi kysser mer en gang nå :S

Denne kompisen nummer 2 er en jeg dessvere har styra me, men aldrig blitt noe.

Hovedsakelig fordi kompis 2 aldrig har vært interessert i mer en en jente og ha det litt gøy med av og til.(han er litt player) Aldrig vært på noe særiøst plan,selv om han har sa til kompis 1 i sommer at han har følelser for meg. Kompis2 gjør aldrig noe me det og har 0 respekt.Kompis 2 er den eneste som hadde regaert om meg og kompis 1 hadde begynt og data.

Kompis 1 har dessvere lovet han andre og holde seg unna meg tidligere....da vi har rotet 1 gang før.....er jo dette med "the guy codex".

At man ikke roter med xn til kompisen,selv om jeg egentlig ikke er noen x da vi aldrig har vært sammen.

Har så lyst at det kunne blitt noe mellom oss,virker jo som det kun er denne kompisen vår som stopper det. Det føles så idiotisk at dette skal hindre noe som kunne blitt bra.

Da vi er blitt utrolig gode venner, men egentlig liker begge hverandre som mer en det.

Men han virker så bestemt på dette at vi ikke kan kun på pga kompis 2 =(

Noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har slitt med nesten det samme. Bestekompissen min som jeg var "the first love" for har en kjekk kompiss. fant fort tonen med han, og etter det ville ikke bestekompissen min snakke med meg på mange mnd.

Men han skjønte vel at han ikke kunne være noe sur for dette, og tok seg selv i nakkeskinnet.

Det skjedde jo igjen, og han har klikket enda en gang.

Tror de gutta bare må skjønne at tapt er tapt.

er det lenge siden du og kompiss nr 2 holdt på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jo dette såpass innvikla at jeg vet ikke om det er noe igjen der å trakte etter?

Kompis 1 har jo tatt seg selv i nakken og gitt deg opp fordi han ikke vil såre sin kompis, deres kompis 2.

Da er egentlig løpet litt kjørt.

Han viser at han ikke er interessert i deg mer, tviler på han gyver layst på deg selv om K2 skal gi sin velsignelese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er jo denne kompis1 en skikkelig kylling eller så er han bare ikke tilstrekkelig interessert. Vil du virkelig ha ei jente så gjør du det som skal til. I deres tilfelle så er det jo bare å styre unna tredjeparten inntil videre.

Forøvrig merkelig å ha noen "guy codex" bare fordi man har rota litt. Noen drar den latterlige regelen alt for langt. Utgangspunktet er, eller bør være, at man ikke feier over(les:kortvarig useriøst) noen kompisen har hatt ett skikkelig forhold til.

Om problemet bare er at kompis1 er en kylling så får du jobbe med å gjøre ham litt mer mann og litt mindre tenåring. Er han bare ikke interessert nok, vel da er det verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er jo denne kompis1 en skikkelig kylling eller så er han bare ikke tilstrekkelig interessert. Vil du virkelig ha ei jente så gjør du det som skal til. I deres tilfelle så er det jo bare å styre unna tredjeparten inntil videre.

Forøvrig merkelig å ha noen "guy codex" bare fordi man har rota litt. Noen drar den latterlige regelen alt for langt. Utgangspunktet er, eller bør være, at man ikke feier over(les:kortvarig useriøst) noen kompisen har hatt ett skikkelig forhold til.

Om problemet bare er at kompis1 er en kylling så får du jobbe med å gjøre ham litt mer mann og litt mindre tenåring. Er han bare ikke interessert nok, vel da er det verre.

Har egenlig mest følelsen av at han er kykling.

Med en gang det er snakk om ting er det uff vi kan jo ikke det her pga kompis 2.

Såpass at han til og me tok seg såpass i nakken at vi ikke sov sammen selv om jeg sov over der,han sa han sleit med og si nei.

Har sagt unnskyld for og ha gitt kompis 2 et sånt løfte. Men er vannskelig og vite,må vel nesten bare se fremmover.

til: veldiganonym: Er vel en liten stund siden. Han har vært sånn at han er der når det passer han. Plutselig på 1 fest kan han så og si overse meg og stikke utne meg på byen. Er i samme gjengen. Til slutt sa jeg for litt siden at nok var nok, gi "silent treatment" til kompis 2 hadde han ikke skjønt utrolig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært at han ikke var nok interessert tror jeg faktisk han hadde sakt det.

Kompis 1 hadde en jente i sommer han rotet medm og gjorde det klart at det for han bare var for gøy. Han er ikke red for og si ting som det er har jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir bare komplisert.

Hold deg unna begge og finn deg en annen som ikke er i samme gjeng.

Lettere sagt en gjort dessvere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...